شما بگویید؛ کدام تیم‌ها به فینال جام جهانی ۲۰۱۸ می‌رسند؟

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
فینال جام جهانی 2018

جام جهانی ۲۰۱۸ جام شگفتی‌ها لقب گرفت چون در مرحله مقدماتی حذف‌های عجیب و غریب داشتیم. از باخت آلمان جلوی کره جنوبی که منجر به حذف این کشور شد تا اسپانیا و پرتغال که نتوانستند از مرحله یک هشتم بالاتر بیایند. به فینال جام جهانی ۲۰۱۸ نزدیک می‌شویم.

در مقابل تیم‌هایی مثل کرواسی و بلژیک که تا پیش از جام جهانی ۲۰۱۸ کسی آنها را مدعی قهرمانی نمی‌دانست بالا آمدند.

شگفتی بزرگ دیگر در مرحله یک چهارم با حذف برزیل در بازی جلوی بلژیک رقم خورد. آرژانتین هم که جلوی فرانسه کم آورد از راه یافتن به مرحله بعدی باز ماند.

حالا یک طرف جدول، انگلیس را داریم با کرواسی. کرواسی که توانست میزبان جام جهانی ۲۰۱۸ یعنی روسیه را شکست بدهد و انگلیسی که فقط یک عنوان قهرمانی در کارنامه‌اش دارد. آن هم سال ۱۹۶۶  که خود انگلیسی‌ها میزبان بودند و حرف و حدیث هم زیاد بود که داوری در این قهرمانی به کمک‌شان آمده است. کرواسی امسال تیم آماده‌ای دارد که شگفتی‌ساز شده است. نکته جالب اینکه برای اولین‌بار انگلستان دروازه‌بانی دارد که در ضربات پنالتی هم می‌تواند رویش حساب کند. پیکفورد سیوهای موفقی داشته که نجات‌بخش تیم‌شان بوده است.

طرف دیگر جدول فرانسه را داریم که ستاره‌اش جوان نوزده‌ساله‌ای به نام امباپه است. فرانسه‌ای که آرژانتین را شکست داد و یکی از منسجم‌ترین تیم‌های جام جهانی امسال است. با استعدادهای جوانی که پرورش داده و دیدیه دشان در قامت مربی هم مثل دوران بازی‌اش خوش درخشیده است. فرانسه باید با بلژیک رو‌به‌رو شود. این پرستاره‌ترین تیم بلژیک در طی همه این سال‌هاست. با حضور ادن هازارد و لوکاکو و فلاینی تیم خطرناکی شده است. پیش‌بینی اینکه کدام‌شان موفق می‌شود بازی را به نفع خودش تمام کند و به مرحله نیمه نهایی برسد کار دشواری است.

برنده دیدار فرانسه و بلژیک با برنده کرواسی و انگلستان فینال جام جهانی را برگزار خواهند کرد. شما بگویید بنظرتان در هر مسابقه کدام تیم بالا می‌آید و درنهایت فینالیست‌های جام جهانی ۲۰۱۸ چه کسانی هستند؟

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲۷ دیدگاه
  1. Avatar نیکروش

    بلژیک قهرمانه

  2. Avatar نیکروش

    بلژیک کرواسی فینالیست

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه