شما بگویید؛ کدام تیم مستحق ماندن در جام جهانی ۲۰۱۸ بود: آلمان، پرتغال یا آرژانتین؟

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
جام جهانی 2018 مسی و رونالدو و آلمان

روز گذشته شگفتی جام جهانی ۲۰۱۸ کامل شد. دو تیم دیگر از میان مدعیان قهرمانی جام جهانی ۲۰۱۸ از دور رقابت‌ها حذف شدند. حالا سه تا از پرطرفدارترین تیم‌های فوتبال که هر دوره به جام جهانی شور و شوق زیادی می‌دادند از دور رقابت‌ها حذف شدند.

معمولا بعد از هر حذف طرفداران معتقدند که تیم‌شان به ناحق حذف شده است. حذف سه تیم مهم فوتبال قطعا حاشیه‌ها و سروصداهای زیادی به دنبال داشته است. آلمان در کمال ناباوری جلوی کره جنوبی حذف شد. در شرایطی که همه منتظر بودند تونی کروس و بقیه گلزنی کنند دروازه یکی از بهترین دروازه‌بان‌های جهان یعنی مانوئل نویر چند بار گشوده شد. تیم آلمان حتی نتوانست به مرحله حذفی برسد با اینکه مدافع عنوان قهرمانی بود.

از آن طرف بحث پرتغال و آرژانتین که پیش می‌آید درحقیقت داریم درباره تیم‌هایی صحبت می‌کنیم که علاوه بر مهم بودن دو تا از مهم‌ترین بازیکنان جهان را در ترکیب خودشان دارند. لیونل مسی و کریستیانو رونالدو دو بازیکنی هستند که طبعا امید زیادی به آنها هست که بتوانند جام طلا را بالای سرشان ببرند و امسال هر دو از رسیدن حتی به مرحله نیمه‌نهایی هم باز ماندند.

سانتوس سرمربی پرتغال پیش از بازی تیمش مقابل اروگوئه که منجر به حذف پرتغال شد گفته بود که درست است که ما یکی از بهترین بازیکنان جهان را در اختیار داریم اما تیم پرتغال نباید وابسته به رونالدو باشد. از آن طرف رونالدو هم نتوانست به تنهایی تیمش را بالا ببرد.

در آرژانتین هم همین اتفاق برای لیونل مسی افتاد. آنها که در مرحله گروهی هم با اما و اگر زیادی بالا آمدند امید داشتند که با رفتن به مرحله بالاتر شاید مقتدرانه‌تر بازی کنند و پایشان به فینال باز شود اما جلوی فرانسه مقتدر شکست خوردند.

حالا جام جهانی ادامه دارد که نام‌هایی مثل آلمان و آرژانتین و پرتغال در آن نیست. از رونالدو و مسی هم خبری نیست. به جایش ژاپن و سوئد و کلمبیا هنوز هستند. شما بگویید: آیا همچنان جام جهانی ۲۰۱۸ برایتان جذاب است؟بنظرتان از میان این سه تیم کدام‌شان استحقاق این را داشت که هنوز در جام جهانی حضور داشته باشد و صرفا بخاطر بدشانسی حذف شد؟

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۲ دیدگاه
  1. Avatar سعید قاری راثی

    حالاباید حذف شدن اسپانیا رو هم به لیست شگفتی های جام ۲۰۱۸ اضافه کنیم .

    آلمان و آرژانتین واقعا بد بازی کردند . ولی از پرتغال و اسپانیا انتظار حذف شدن نداشتیم .

  2. Avatar میلاد کریمی

    آلمان تو خط هافبک خیلی ضعیف کار کرد. از تونی کروس تا اوزیل و خدیرا و … . تیمی که توی بازی سازی از دفاع با سرعت زیاد به جلو حمله می کرد نشانی ازش نبود و دفاعی بازی کردن بیش از حد حریفان آلمان خط هافبک آلمان رو از کار انداخت و آلمان به اشتباهات خط میانی خودش بازی هارو واگذار کرد. در واقع آلمان به بازی کند خودش باخت و حذف شد. ولی تیم های آرژانتین و پرتغال که تیم هایی هستند که تیم نیستند و فقط اتکا به ستارگانشان دارند و از همانجا هم ضربه خوردند و حذف شدند. امسال شاهد هنرنمایی بلژیک و کرواسی خواهیم بود و اگر چه دانمارک هم با نمایش خوبی از جام وداع کرد. برزیل همچنان در دفاع ضعیف و فرانسه متزلزل در دفاع ولی نمایش خوب در حمله دارند. و اروگوئه یکی از هماهنگ ترین تیم های امسال در دفاع و حمله هم همچنان پیش می تازد.

  3. Avatar علی

    درسته تیمهای بزرگی حذف شدند و در ادامه هم احتمالا بزرگان دیگه ایی حذف خواهند شد ، اما جام جهانی همیشه جذاب خواهد بود چون اتفاقی فراتر از فوتباله و هدف دیگه ایی غیر از فوتبال رو دنبال میکنه که همون دوستی بین ملتهاست و این هدف بدون رونالدو و مسی هم شدنیه .

  4. Avatar Erfaniphone

    پرتغال باید میموند البته اروگوئه خیلی خوب بازی کرد مقابل پرتغال و همچنین بازی سوارز واقعا خوب بود . اما ادامه جام جهانی بدون رونالدو و مسی مثل اینکه توی لیوان اب نباشه و خیلی سخته

  5. Avatar احمد

    با سلام
    شما حذف شدن تیم بسیار ضعیف و ناهماهنگ آرژانتین که تمام کارشناسان معتبر دنیا اونو ضعیف ترین آرژانتین میدونن شگفتی میدونید!؟بازیاهارو نگاه میکنید؟!یا پرتغال که هیچ بازی درخشانی ازش تو این جام ندیدیم؟!تیمی که ضعیفه باید حذف شه و نباید صرفا بخاطر اسم تیم که آرژانتینه،آلمانه یا پرتغال بگیم شگفتی رخ داده.تیما با اسمشون قهرمان نمیشن،تیمی مثل آرژانتین که تو ۴ بازی ۹ گل میخوره حذفش شگفتی نیست و تیمی مثل آلمان که تو گروهش چهارم میشه همون بهتر که حذف شه.جام تیم های بسیار بهتری و آماده تری مثل بلژیک،فرانسه،انگلیس،کرواسی،برزیل،اسپانیا و حتی اروگوئه داره که به مراتب از آرژانتین،پرتغال و آلمان این دوره قویتر هستند و جام جهانیه بسیار زیبایی خواهد شد.

  6. Avatar اشکان

    ارژانتین

  7. Avatar احسان

    جام،جام شگفتی ها بود!
    دو تیم پرطرفدار و مدافع عنوان قهرمانی حذف شدگان اولیه بودند! بزرگترین مدعی در مرحله ی گروهی و وطن های دو سوپراستار ده سال اخیر فوتبال دنیا در روز اول مرحله ی حذفی !
    روز اول مرحله ی حذفی رو میشه با اختلاف زیبا ترین روز جام دانست.
    اما حذف سه تیم که انتظار داشتیم بالا تر بیان و ازشون بیشتر لذت ببریم دلایلی داشت.
    آرژانتین به دلیل مدیریت ناصحیح و کادر فنی ضعیف با داشتن تعداد نسبتا زیادی از ستاره ها به خصوصی در خط حمله حذف شد. تاکتیک، تاکتیکی بود که به درد این تیم نمیخورد، البته از خط دفاعی ضعیف و دروازه بانی که دوبازی اول ملیش رو توی جام جهانی انجام داد هم نباید گذشت.البته از حق نگذریم که مسی نمایش فوق العاده ای در مقابل فرانسه داشت، ولی خب هرچی مسی ریشت، مدافعان و دروازه بان پنبه کردن.
    پرتغال برعکس آرژانتین مدیریت وکادر فنی خوب و قدرتمندی داشت که با توجه به کم بودن ستاره های تیمشون نسبتا خوب نتیجه گرفتن ولی توی مرحله ی حذفی عملکرد ضعیف بازیکنان کار رو پیچیده کرد، به خصوص جمیع سیلوا ها، توپ هایی که به رونالدو نرسیدن، توپ هایی که پاس کاری نشدن و خودخواهی کار به جایی نبرد.
    و اما آلمان،تیمی پرستاره با کادرفنی عالی که این جام واقعا هیچکدوم در حد و اندازه های خودشون نبودن، به قول متس هوملس اخرین بازی ای که آلمان بازی میکرد برمیگرده به پاییز ۲۰۱۷! امسال آلمان بازی نمیکرد، یه تیم متوسط از شرق اروپا بود. اخرین قطره ی امیدشون رو کروس، ستاره ی رئال مادرید در دقیقه ی ۹۴ مقابل سوئد نگه داشت که در دقیقه ی ۹۲ مقابل کره خودش از بین بردش.
    کلا جام، جامیه که هراتفاقی ممکنه توش رخ بده، باید تماشا کرد و منتظر موند.

  8. Avatar فرشید

    تیمی که حذف میشه طبعا استحقاق صعود نداشته … البته استثناآتی هم داریم در اینمورد مثل برزیل ۱۹۸۶ با اونهمه ستاره و بازی بینظیر و بیادموندنیش در مقابل فرانسه پلاتینی ( که حذف شدنش در حالی روی داد که بازی رو در اختیار داشت و فرصتهای بینظیری رو با بیدقتی ستارگان مغرورش از دست داد / ضربه پنالتی هدر رفته توسط زیکو که به اوت زد! ) و یا برزیل ۱۹۹۰ که درحالتی بازی رو در دقایق آخر به آرژانتین باخت که در طول بازی ۵ مرتبه به دیرک دروازه آرژانتین کوبید! )
    منتها درمورد تیمهای آلمان و آرژانتین و پرتغال که حذف شدن نمیشه چنین نظری داشت چون بسیار ضعیفتر از همیشه ظاهر شدن و نتیجه ش هم گرفتن که حذف شدن بود … اونچیزی که استحقاقش رو داشتن 🙂

  9. Avatar مهرشاد

    بی شک آرژانتین چون بازیکن هایی خوبی داشت در حمله اما مربیشون خوب نبود و حذف شدن

  10. Avatar علیرضا منجزی

    تیم آلمان مستحق ماندن در جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸بود

  11. Avatar فرهام

    هر تیمی حذف شده، مستحقش بوده
    فوتبال یه بازیه تیمیه
    اگه بخاطر گلها و تلاشهای یه نفر تیمی بیاد بالا اسمش تیم نیست مثل پرتغال و آرژانتین که همه توپاشونو میخواستن به مسی و رونالدو ختم کنن..
    آلمان با بحران بازی ساز و تمام کننده مواجه شده و البته پیری بازیکنانش
    راجع به آرژانتین هم یه چیزی بگم،آرژانتین یکی از امیدهای قهرمانی بوده ولی بخاطر مشکلات سو مدیریتی ، بازی ندادن دی بالا،دعوت نکردن ایکاردی،نداشتن بازی ساز، بازی بدون برنامه ،مسی سالاری و … باعث شد حذف بشه

  12. Avatar shayan

    هیچکدوم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه