کیا استینگر بازدیدکنندگان نمایشگاه دیترویت را هیجان‌زده کرد

۱۸ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

کیا در نمایشگاه خودروی دیترویت خودروی سدان کاملا جدیدی را به نام استینگر معرفی کرد. استینگر یک سدان اسپرت قدرتمند است که در دو مدل دیفرانسیل عقب و چهار چرخ متحرک به بازار می‌آید.

گویی کیا با استینگر می‌خواهد جای خودروهای آلمانی و به خصوص BMW سری ۴ را بگیرد. سدان‌های اسپرت دیفرانسیل عقب خودروهایی هستند که BMW در ساختن آن‌ها مهارت دارد. مدل قدرتمندتر این خودرو با یک موتور ۶ سیلندر ۳٫۳ لیتری عرضه می‌شود که ۳۶۵ اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند و شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت آن هم فقط ۵٫۱ ثانیه است. جعبه دنده‌ی آن فقط از نوع خودکار هشت سرعته است.

کیا چند سال پیش در نمایشگاه دیترویت از کانسپت این خودرو رونمایی کرده بود. ولی حالا با ماشینی واقعی مواجه هستیم که احتمالا هیجان‌انگیزترین خودروی این شرکت به حساب می‌آید و البته از اواخر امسال وارد بازار می‌شود.

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. Avatar Behnam

    انصافا با حاله.دمش گرم.

  2. Avatar reza ch

    وای خدا خیلی قشنگه
    خیلی شیبح به مازراتی شده

  3. Avatar احمد

    این خودرو نهایتش باید با سری ۳ مقایسه بشه نه سری m ، حتی اگه بحث اصالت و کیفیت ساخت و … رو کنار بذاریم و فقط سر اعداد بخوایم بحث کنیم هم این خودرو نهایتش در حد ۳۳۵ هست نه m4

  4. Avatar پارسا

    داخل خودرو عجیب منو یاد مرسدس بنز میندازه، جلو خودرو خیلی شلوغ ه و به شدت شبیه تویوتا جی تی ، و نمای عقب هم که مازراتی گرنکابریو هست ، فقط دو تا خط اضافی گوشه چراغ ها تا رو بدنه کشیده شده تا اثبات کنه طراح های کیا واقعا از چند سال گذشته پس رفت داشتند، واقعا انتظار دیگه ای داشتم از کیا

  5. Avatar ///mahdispd

    دمش گرم چیزه خفنی درست کرده ولی تو بعضی جاها به خصوص طراحی داخلی از مرسدس بنز استفاده کرده
    منم شگفت زده شدم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه