[گالری عکس] سریع و خشن؛ همه‌ی خودروهای نمایشگاه پاریس

۱۸ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

چند روز دیگر نمایشگاه خودروی پاریس رسما آغاز به کار می‌کند. امسال قرار است خودروهای خیلی شگفت‌انگیزی از بنز، فراری و فولکس واگن معرفی شوند. با این حال غایبان بزرگی هم در این جمع وجود دارد. از جمله فورد، مزدا، ولوو، بنتلی و لامبورگینی از شرکت در نمایشگاه انصراف داده‌اند. در ضمن برخلاف نمایشگاه‌های سال‌های قبل که خودروهای دیزلی در مرکز توجه بودند، امسال قرار است خودروهای هیبریدی و الکتریکی کاملا بدرخشند. در حقیقت باید گفت که در سال‌های گذشته خودروهای دیزلی در اروپا خیلی رایج شده بودند به طوری که در سال ۲۰۱۳، نیمی از خودروهای سواری که فروش رفتند دیزلی بودند. ولی بعد از آن آبروریزی که فولکس‌واگن درباره‌ی آلایندگی خودروهای دیزلی‌اش به بار آورد، اکنون بیشتر خودروسازها در حال کار کردن روی خودروهای الکتریکی هستند.

درب این نمایشگاه دیروز به روی خبرنگاران باز شد تا بتوانند از نزدیک شاهد خودروهای آن باشند. در سالن نمایشگاه خودروهای جالب خیلی زیادی دیده می‌شوند. فولکس‌واگن خودروی الکتریکی کانسپتی به نام ID را به نمایش گذاشته که خیلی شبیه به مدل بیتل به نظر می‌رسد. بنز هم دقیقا همین کار را کرده و خودروی کانسپتی به نام Generation EQ SUV را به نمایشگاه آورده که می‌تواند در هر بار شارژ شدن تا ۵۰۰ کیلومتر را بپیماید. حتی رنو هم از مدل جدید خودروی الکتریکی ZOE پرده‌برداری کرده که در هر بار شارژ تا ۴۰۰ کیلومتر می‌رود. در ادامه بیننده‌ی عکس‌ خودروهای نمایشگاه پاریس باشید.

منبع: The Verge

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar مسعود فام

    عینا شبیه نمایشگاه تبریز هست که دیروز من رفتم دیدم اصلا مو نمیزنه ????

  2. Avatar a

    دقیقا انفاقی که ۱۰۰ و اندی سال پیش برای خودروهای با موتور بخار افتاد داره برای موتورهای درون سوز می افته البته خودروسازهای بزرگ خیلی سریع واکنش نشون دادن و دارن این دوره گذار از موتور درون سوز به برقی و هایبرید رو به خوبی طی میکنن البته فشار ایلان ماسک هم بی تاثیر نبوده باعث شده یه بیست سی سالی زودتر این اتفاق رخ بده.

  3. Avatar amir

    اون بنز قرمزه جلوش شبی مازارایه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه