گلکسی اس ۸ حدود ۸۰ دلار گران‌تر از آیفون ۷ تولید شده

۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

با معرفی سامسونگ گلکسی اس ۸ متوجه شدیم که امسال قیمت این گوشی نسبت به سال گذشته بیشتر شده است. این موضوع می‌تواند دلایل متفاوتی داشته باشد اما احتمالا یکی از اصلی‌ترین دلایل افزایش قیمت پرچم‌دار جدید سامسونگ، افزایش قیمت تمام شده ساخت گوشی است.

براساس یک تخمین که از طرف شرکت HIS Markit منتشر شده است به نظر می‌رسد تولید سامسونگ گلکسی اس ۸ حدود ۳۰۷.۵ دلار برای سامسونگ هزینه در بر داشته است. اگر این قیمت را با قیمت تمام شده گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج مقایسه کنیم متوجه می‌شویم این قیمت به وضوح افزایش یافته. دو گوشی سال گذشته به ترتیب با قیمت‌های ۲۲۵.۱ و ۲۷۱.۲ دلار تولید شده بودند. به این شکل افزایش قیمت فروش گوشی جدید چندان هم عجیب به نظر نمی‌رسد. سایتی که قیمت تمام شده گلکسی اس ۸ را حساب کرده، این موضوع را هم اعلام کرده که اس ۸ گران‌ترین گوشی است که تا امروز تولید شده است. پس از گلکسی اس ۸ گران‌ترین گوشی که تا امروز تولید شده گوگل پیکسل XL است که با قیمت ۲۸۵.۸ دلار ساخته شده. اگر با خواندن این ارقام درباره قیمت تولید آیفون هم کنجکاو شده‌اید باید بدانید ساخت آیفون ۷ حدود ۲۲۵ دلار برای اپل هزینه برداشته، قیمتی که به وضوح پایین‌تر از قیمت تولید گلکسی اس ۸ است. البته واضح است که هزینه سایر موارد به جز مواد اولیه در این محاسبات در نظر گرفته نشده‌اند.

منبع: Ubergizmo

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar شاهین

    گلکسی اس ۸ حدود ۸۰ دلار گران‌تر از آیفون ۷ تولید شده
    و احتمالا ۱۰۰ دلار از آیفون ۶s ارزونتره!!
    یکی از دلایلی که منو از خرید آیفون ۷ پشیمون کرد گرونفروشیش بود و این که فهمیدم اپل سر هر گوشی ۲۰۰ دلار سود از ملت میگیره !

  2. Avatar ///mahdispd

    آیفون از همه ارزون تر درست میشه از همه گرونتر فروخته میشه
    کلاهبرداریو عشقه!!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه