گلکسی اس ۹ و گلکسی نوت ۹ هم دوربین دوتایی دارند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

تقریبا اطمینان داریم که گوشی گلکسی نوت ۸ با دوربین دوتایی راهی بازار می‌شود. محصولی که ۱ شهریور ماه رسما معرفی خواهد شد. حالا خبرهای مختلف به این موضوع اشاره می‌کنند که سامسونگ در پرچم‌دارهای بعدی خودش هم از دوربین دوتایی استفاده خواهد شد.

به‌تازگی «کیم روک-هو» (Kim Rok-Ho) از سازمان تحقیقاتی Hana Financial Investment به این موضوع اشاره کرد که :«شرکت‌هایی که قطعات مورد نیاز برای ساخت دوربین‌ّهای دوتایی گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ را تولید می‌کنند از نیمه دوم سال ۲۰۱۷ کار خودشان را شروع کرده‌اند تا بتوانند قعطات را برای گوشی‌های سال آینده آماده کنند.»

در حال حاضر شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که گلکسی نوت ۸ به دوربین دوتایی مجهز شده که یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی و یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی روی آن مشاهده می‌شود. گفته شده این دوربین برای عکاسی در شب بسیار مناسب است و حتی می‌تواند نقشه برداری سه بعدی انجام دهد. چند وقت پیش هم مشخص شد که دوربین نوت ۸ می‌تواند فاصله تا آیتم‌های مختلف را هم اندازه بگیرد و به زوم ۳x مجهز شده است. برخی از تحلیلگران بازار هم بر این باور هستند که دوربین دوتایی نوت ۸ عملکرد بهتری نسبت به سایر دوربین‌های دوتایی بازار دارد.

در ادامه گفته شده که برنامه‌ریزی سامسونگ برای دوربین‌های آینده ادامه دارد و این شرکت روی پرچم‌دارهای سال آینده خودش از جمله گلکسی اس ۹ و گلکسی نوت ۹ از دوربین دوتایی استفاده خواهد کرد. به نظر می‌رسد این اقدام باعث می‌شود که سامسونگ با درآمد ۱۰ میلیارد دلاری تا سال ۲۰۱۹ مواجه شود.

منبع: theinvestor

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar Nima

    اینها که s8 و note 8 هستن

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه