سامسونگ گلکسی S8 با چه لوازم جانبی‌ای همراه خواهد بود؟

۲۳ فروردین ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

امشب شاهد معرفی جدیدترین گوشی های سامسونگ بودیم؛ گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس. در کنار این دو مدل تعدادی لوازم جانبی هم عرضه می‌شود که کاربران می‌توانند آن‌ها را تهیه کنند. یکی از این لوازم جدیدترین هدست واقعیت‌مجازی سامسونگ است که توسط شرکت Oculus ساخته شده و به همراه کنترلر مخصوصش به قیمت ۱۲۹ دلار هم‌زمان با عرضه گوشی‌های جدید گلکسی S8 در روز ۱ اردیبهشت عرضه خواهد شد. این هدست سامسونگ پیش از این و در ماه گذشته در نمایشگاه MWC معرفی شده بود.

سامسونگ در کنفرانس خود از دوربین جدید ۳۶۰ درجه خود Gear 360 هم رونمایی کرد. طراحی جدید این دوربین، فیلم‌برداری را برای افراد آماتور هم آسان می‌کند. این دوربین می‌تواند ویدیوها را با کیفیت ۴K ضبط کند، با رزولوشن ۴۰۹۶ در ۲۱۶۰. همچنین می‌توانید از طریق آن به پخش زنده و آنلاین ویدیوهای ۲K بپردازید. دوربین ۳۶۰ درجه جدید این امکان را فراهم می‌کند که به شکل بی‌سیم ویدیوهای ضبط شده آنلاین را به موبایل بفرستد و از آن طریق به پخش زنده از طریق اپ‌هایی مثل فیسبوک و یوتیوب بپردازید. یک نکته مهم دیگر در مورد دوربین Gear 360 جدید این است که می‌توانید با داشتن موبایل‌های مختلف با آن کار کنید. سال گذشته صرفا با داشتن جدیدترین پرچم‌داران سامسونگ قادر بودید گوشی را با دوربین اصطلاحا pair کنید اما حال با داشتن گوشی‌های مختلفی قادر به چنین کاری خواهید بود.

سامسونگ در کنار این دو محصول، با عرضه یک داک مخصوص به نام Samsung Dex امکان استفاده از موبایل را هم مثل یک کامپیوتر شخصی برای کاربران فراهم کرده است. می‌توانید از طریق این داک موبایل را به حالت دسکتاپ ببرید و با ماوس و کیبورد مثل یک کامپیوتر واقعی از طریق کابل HDMI با محتویات گوشی‌تان کار کنید. سامسونگ دکس حتی یک خنک‌کننده ویژه هم دارد که باعث می‌شود گوشی تحت هیچ شرایطی داغ نکند. با این داک به همه اپلیکیشن‌های‌تان دسترسی دارید و تقریبا با یک رابط کاربری شبیه به گوگل کروم طرف هستید.

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۱ دیدگاه
  1. Avatar hadi

    همهی این لوازم رایگانه

  2. Avatar علیرضا مهدوی

    سلام بر عزیزان
    بنده گوشی سامسونگ s8 و s8پلاس رو در مالزی و نمایندگی این شرکت تهیه کردم که به همراه گوشی پاور بانک ۵۱۰۰ سامسونگ بصورت هدیه میدادن,احتمالا در ایران هم باید تعلق بگیره,چون وقتی سوال کردم گفتن باید تمام نمایندگی های سراسر جهان این هدیه رو بدن,حالا در ایران به چه صورته?

  3. Avatar نوید

    جالبه !

  4. Avatar Next is Now

    این همه لوازم جانبی رایگان فوق العادست

  5. Avatar علی

    خب معلوم شد اگه بیاد داخل ایران با یک قیمت فضایی میاد
    باید صبر کنم اس ۱۱ بیاد تا قیمت این گوشی بیاد پایین که بتونیم بخریم 🙁

  6. Avatar علی

    سلام. خواهشا یکی جواب بده! آیا این داکی که معرفی شده فقط برای S8 قابل استفادس یا برای گوشی های قدیمی تر مثل S7 یا Note5 هم قابل استفادس؟

    1. Avatar مهدی

      فک کنم قابل استفاده نباشه چون این گوشی بهبودای زیادی داشته
      البته برا اس ۷ ممکنه باشه ها ولی برا نوت ۵ فک نکنم

    2. Avatar محمد علیزاده

      این داک با USB Type C وصل میشه به گوشی پس طبیعتا فعلا فقط S8 رو ساپورت میکنه (و C9 Pro که USB Type C داره)
      شاید سامسونگ طی یک بروزرسانی نرم افزاری این قابلیت رو به C9 هم بیاره ولی بعیده چون این قابلیت جذاب سخت افزار بالایی لازم داره و معمولا گوشی های پرچم دار سخت افزار رده بالایی دارن…

  7. Avatar علی

    متاسفانه پول خیلی از ما به این سرعت پیشرفت تکنولوژی نمیرسه

  8. Avatar Saeed

    امیدوارم مث دو نسل پیش کیبورد کاور هم براش بیاد.
    ولی کسی میدونه مدل پلاس با قلم سازگاره یا ن؟

    1. Avatar محمد علیزاده

      ?S Pen
      ممکنه مثل تبلت های نسل جدیدش ساپورت کنه ولی احتمالش خیلی ضعیفه
      واضح ترین توجیه شم چیزی نیست جز Note 8

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه