گوشی‌های قاچاق از ۱۵ مهرماه جمع‌آوری می‌شوند

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

طبق آنچه خبرگزاری فارس گزارش کرده است اتحادیه صنف دستگاه‌های مخابراتی ارتباطی و لوازم جانبی آغاز طرح جمع‌آوری کالای قاچاق از ۱۵ مهرماه ۹۵ را به واحدهای صنفی تحت پوشش این اتحادیه اعلام کرده است.

احتمالا این موضوع در ادامه مطرح شدن بحث طرح رجیستری است که از تابستان امسال بسیار مورد بحث واقع شده است.

طبق آنچه معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی چند روز پیش در تاریخ ۵ مهرماه عنوان کرد، مراحل نهایی طرح آزمایشی رجیستری در حال سپری شدن است. بنابراین گرچه طرح هنوز به مرحله نهایی نرسیده است اما مطرح شدن این اخبار نشان از این است که طرح کم کم به مراحل اجرایی خود نزدیک می‌شود.

بر همین اساس روز گذشته بنابر اعلام اتحادیه صنف دستگاه‌های مخابراتی براساس دستور ستاد مبارزه با کالای قاچاق و ارز استان تهران و نامه اتاق اصناف طرح‌جمع‌آوری کالای قاچاق از نیمه ماه جاری و طبق اعلام قبلی عملیاتی می‌شود از این رو از واحدهای صنفی تحت پوشش درخواست شده از نگهداری، حمل و فروش کالای قاچاق خودداری کنند درغیر این صورت طبق آنچه اعلام شده متخلفان به موجب ماده ۱۸ قانون مبارزه با قاچاق کالا مشمول جریمه نقدی معادل ۶ برابر ارزش کالا و نصب پارچه یا تابلو بر سر در محل کسب به عنوان متخلف صنفی و تعطیلی محل کسب به مدت ۶ ماه خواهند شد.

تا رسیدن به نیمه ماه و تاریخ اعلام شده چند روزی باقی مانده است. باید منتظر بمانیم و شیوه اجرای این طرح را ببینیم.

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. حامد رحمتی

    با تمام این اوصاف امیدوارم که طرح نتیجه‌ی خوبی داشته باشه و به ضرر مصرف کننده ها تموم نشه …!

  2. عباس

    یعنی یه جورایی بای بای اپل اره؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه