گوشی جدید خالق اندروید با تاخیر به بازار می‌آید

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مدتی پیش زمانی که Essential Phone معرفی شد، یکی از خالقان اندروید یعنی اندی رابین گفت که گوشی جدید ظرف ۳۰ روز آینده در بازار عرضه خواهد شد. ۳۰ روز مورد بحث تمام شد و هیچ خبری هم از این گوشی نیست. البته Essential Phone را در حال حاضر می‌توانید از طریق اپراتور Sprint پیش‌خرید کنید. این اپراتور پخش‌کننده انحصاری این مدل در ایالات متحده آمریکا است. قیمت گوشی جدید اندرو رابین هم حدود ۷۰۰ دلار است.

Essential Phone یک صفحه‌نمایش بدون حاشیه دارد و با یک دستیار مجازی کار می‌کند که هنوز اسم آن مشخص نیست. صفحه‌نمایش ۵.۷۱ اینچی گوشی از طریق گوریلا گلس ۵ محافظت می‌شود، رزولوشن ۱۳۱۲ در ۲۵۶۰ دارد و نسبت ابعاد آن هم ۱۹:۱۰ است. در این مدل از تراشه اسنپ‌دراگون ۸۳۵ استفاده شده، تراشه‌ای که پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای دارد که با فرکانس ۲.۴۵ گیگاهرتز کار می‌کند و در آن از پردازنده گرافیکی Adreno 540 استفاده شده است. ۴ گیگابایت رم در کنار ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی از دیگر ویژگی‌های مدل مورد بحث است. در پشت گوشی یک دوربین دوتایی با دو حسگر ۱۳ مگاپیکسلی (یکی از آن RGB و دیگری مونوکروم) به کار رفته و در جلوی گوشی هم شاهد حضور یک دوربین ۸ مگاپیکسلی هستیم. یک وسیله اتصالی ماژولار هم هست که می‌توانید از طریقش دوربین گوشی را به یک دوربین ۳۶۰ درجه پانارامیک تبدیل کنید.

در دکمه هوم گوشی حسگراثرانگشت جاسازی شده و یک باتری ۳۰۴۰ میلی‌آمپرساعتی هم در Essential Phone به کار رفته است. در واقع می‌بینید که با یک گوشی کاملا قدرتمند و به‌روز اندرویدی طرفیم. البته فعلا که تولیدکننده‌های این گوشی بدقولی کردند و شروع موفقی نداشتند، اتفاقی که در بازار شلوغ و پرفشار امروز اصلا عملکرد مناسبی محسوب نمی‌شود.

منبع: Phone Arena

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه