یک خانواده بخاطر انفجار هاوربرد از آمازون شکایت کرد

۱۰ آبان ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اگر به سال ۲۰۱۵ بازگردیم یادمان می‌افتد که در آن دوران هاوربردها به شدت محبوب و مدروز بودند. این محصولات به عنوان یکی از جذاب‌ترین ایده‌های تکنولوژیک آن زمان شناخته می‌شدند. اما این دستگاه‌ها ناایمن بودند و ممنوع شدند. نتیجه این شد که فروشگاه‌هایی مثل آمازون هم آن‌ها را از میان اجناس‌شان حذف کردند.

اما طبق یکی از جدیدترین گزارش‌ها یک خانواده از شهر نشویل مرکز ایالت تنسی در کشور آمریکا، از آمازون بخاطر فروش هاوربرد شکایت کرده. این خانواده مدعی شده هاوربردی که آمازون قبلا به آن‌ها فروخته منفجر شده و باعث از بین رفتن خانه ۱ میلیون دلاری آن‌ها شده است. اما شاید یکی از سوال‌های مهم این باشد که چرا این شکایت علیه آمازون انجام شده است؟ چرا آمازون؟ آمازون که فقط این محصولات را فروخته و آن‌ها را نساخته است؟

کارشناس یکی از شرکت‌های حقوقی در پاسخ به این سوال می‌گوید آمازون در این زمینه مسئولیت دارد چون آگاهانه محصولی را فروخته که از خطر بالقوه آن مطلع بوده است. این کارشناس می‌گوید ترسناک‌ترین بخش ماجرا نجات دادن دو نوجوان عضو این خانواده و تاثیر عمیقی است که این حادثه بر روح و روان آن‌ها گذاشته است. ظاهرا طی چند دقیقه تمام دارایی این خانواده سوخته و خاکستر شده و حال آن‌ها تنها راه برای جبران این خسارت‌ها را شکایت از شرکت آمازون می‌دانند.

منبع: Ubergizmo

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. شری

    لایک

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه