یک میلیون نفر Fortnite Battle Royale بازی کرده‌اند

۴ مهر ۱۴۰۰ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت بازی‌سازی «اپیک گیمز» چند هفته‌ی پیش بود که خبر داد می‌خواهند حالت Battle Royale را به بازی جدیدشان اضافه کنند؛ حالتی که کاملا با الهام از بازی Playerunknown’s Battlegrounds ساخته می‌شود. این حالت به صورت رایگان از دیروز روی سه پلتفرم ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و کامپیوتر عرضه شد و توانسته در روز اول عرضه‌اش، بازی‌کننده‌های زیادی را جذب کند. اپیک گیمز خبر داده که در روز عرضه‌ی Fortnite Battle Royale بیش از یک میلیون نفر این بخش را بازی کردند.

بخش Battle Royale بازی فورت‌نایت را می‌توان رایگان به صورت جداگانه دانلود و بازی کرد.

اهمیت این اتفاق زمانی خودش را نشان می‌دهد که به تعداد بازی‌کننده‌های PUBG یا همان Battlegrounds اشاره کنیم: این بازی اخیرا رکورد تعداد بازی‌کننده‌های همزمان استیم را شکست؛ طوری که بیش از ۱ میلیون ۳ هزار نفر به صورت همزمان مشغول بازی کردن Battlegrounds بوده‌اند.

با این حال، به نظر می‌رسد که این بخش ۱۰۰ نفره در Fortnite هم کم نیاورد. اپیک گیمز گفته است که بیش از یک میلیون نفر در روز اول بخش Battle Royale این بازی را تجربه کرده‌اند، ولی می‌دانیم که این یک میلیون نفر به صورت همزمان بازی نمی‌کرده‌اند.

پیشنهاد می‌کنیم بخش Battle Royale بازی Fortnite را امتحان کنید. کافی است بازی را که کاملا رایگان است از فروشگاه پلی‌استیشن، ایکس‌باکس یا استیم دانلود کنید.

بازی Fortnite یک اکشن سوم شخص است که عناصر ساخت و ساز و بازی‌های استراتژی هم به آن اضافه شده‌اند. در این بازی باید به کمک دوستان خود، در مقابل زامبی‌ها دفاع کنید و برای خود قلعه بسازید. بخش Fortnite Battle Royale جدا از بازی اصلی است. می‌توانید روند اصلی Fortnite را از اینجا ببینید.

برای آشنایی بیشتر با Fortnite Battle Royale تریلر آن را در ادامه برای‌تان قرار داده‌ایم.

 

منبع: Polygon

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۲ دیدگاه
  1. mohammad

    دوستانی نگرانن درباره تحریم بخونن: {برا مراحل ساخت اکانت و دانلود ونصب به چیز شکن نیاز داری ولی برا خود بازی نه }
    اینی که میگم خودم تست کردم الانم بازی میکنم شما اولش برا ساخت اکانت تو سایت اپیک گیمز به چیزشکن نیاز داری بعد برنامه epicinstaller رو از هر سایتی بخوای دانلود کن چیزشکنم روشن باشه میری از توش فورتنایتو دانلود میکنی بعد که تموم شد میری توش میای بیرون لانچرو باز نگه دار چیزشکنو خاموش کن دوباره برو تو بازی 🙂

  2. saji mkn

    سلام من تازه دانلود کردم و میخام اکانت بسازم راهنماییم میکنی؟ پولی هستش؟

  3. Mohammad

    من میخوام دانلودش کنم میگه ایران تحریمه راهی هست بدون تحریم شکون بتونم بازی کنم چون پینگ رو میبره بالا

  4. saeed

    کسی اگر این بازی رو می کنه . بیاید یه تیم تشکیل بدیم . آی دی من تو بازی یا همون اسمم برایاد کردن هستش saeedtitan

  5. webrana

    توی استیم نیست اصلاح کنید

  6. Benyamin.TD

    من که بازی میکنم خیلیم خوبه عالیه

  7. علی

    کلا آی پی های ایران بسته شده برای این بازی.خودش هم تو سایتش زده که ایران و چند کشور دیگه مسدوده به خاطر آمریکا-مرگ بر آمریکا خخخ-وقتی کلا آی پی بسته باشه همیشه باید چیز پی ان رو فعال کرد که اونم باعث میشه پینگ بره بالا و اصلا نشه بازی کرد.موجب اعصاب خوردیه

  8. علی

    دوستان عزیز باید اشاره کنم که طبق دستورات (( دوست عزیز مو طلایی جیگرمون ترامپ جون )) کشورایی مثل ایران سوریه کوبا سودان کره شمالی نمیتونن اینو دانلود کنن یا توش اکانت داشته باشن مگر با پروکسی یا شیلتر شکن

    1. فرداد

      من که همین امروز بازی کردم بدون هیچ ***شکنی

  9. Reza RA!N

    درود
    بازی باحالیه تو مایه های PUBG هستش ولی به نظرم ضعیفتره! گرافیک بازی هم خوبه ولی جنبه ی کارتونی داره (حالا دقیق نمیدونم به این سبک گرافیکی چی میگن :دی)
    بازی توی استیم نیست لطفاً اصلاح کنید. باید ابتدا لانچر اپیک گیمز رو دانلود کنید از سایت خودش که لینکش رو در پایین قرار میدم ( اگر ادمین پاکش نکنه :دی )
    لینک بازی و لانچر اپیک گیمز : http://www.epicgames.com/fortnite/en-US/buy-now/battle-royale
    بعد توی سایت اپیک گیمز ثبت نام کنید و بعد از نصب لانچر خودش دیگه واضحه چیکار باید کرد لاگین میکنید و بازی رو نصب میکنید.
    نسخه ای که برای دانلود قرار گرفته ورژن رایگان بازی هست که فقط قسمت PVP رو داره. بازی دارای ۴ ورژن با قیمت های مختلف هستش.
    نسخه استاندارد : ۳۵یورو / نسخه دلوکس : ۵۰ یورو / نسخه سوپر دلوکس : ۷۵ یورو / و در نهایت نسخه لیمیتد یا همون کامل با قیمت ۱۲۰ یورو!!!!!!!!!!!!!
    در ضمن حجم ورژن رایگان حدود ۷.۵گیگ هست که توسط خوده لانچر بازی دانلود میشه و برای دانلود هم به چیز*پی*ان احتیاجه! :))
    بدرود 😉

    1. مسعود

      حالا اگه با چیز پی ان دان کنیم بعدش میشه بدون چیز بازی کرد یا هنگام بازی هم باید روشن باشه؟؟؟؟

      1. Mesut

        نه نیازی نیست خیلی اوقات هم به مشکلی بر نمیخورین تنها جایی که شما از برنامه های مثل vpn نیازه استفاده کنین همون موقع لانچره بعد که وارد بازی شدین برا اینکه پینگتون نره بالا میتونین قطعش کنین و به راحتی ادامه بدین !

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه