بیش از ۸ میلیون تقاضا برای خرید شیائومی MI Max ثبت شد

۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

بیش‌تر از ۸ میلیون نفر برای خرید گوشی هوشمند شیائومی MI Max درخواست داده‌اند. شیائومی که این گوشی را هفته‌ی گذشته در چین رونمایی کرد، قرار است اولین حراج (flash sale) آن را همین سه‌شنبه صورت بدهد. هشت میلیون نفری که علاقه‌مند به خرید MI Max، همگی در روز رونمایی این گوشی ثبت‌نام کرده‌اند.

این اطلاعات در پست جدید شرکت شیائومی در Weibo (توییتر چینی) آمده است. البته ۸ میلیون عدد بزرگی است اما آماری که از اولین حراج گوشی MI 5 داریم این است که در روز رونمایی از آن ۱۴ میلیون نفر برای خرید تقاضا داده‌اند. به‌هرحال نباید این نکته را هم فراموش کنیم که MI 5 برخلاف این گوشی جدید یعنی MI Max پرچم‌دار بود و طبعا این موضوع هم در میزان استقبال از آن تاثیر داشته است.

در حالی که بیش از ۸ میلیون نفر متقاضی خرید MI Max هستند، شیائومی تنها ۱۰۰ هزار دستگاه برای فروش در این حراج در نظر گرفته است.

MI Max یک گوشی هوشمند با نمایشگر ۶.۴۴ اینچی و درواقع یکی از بزرگ‌ترین گوشی‌های موجود در بازار است. این گوشی قرار است در سه مدل مختلف عرضه شود. یک مدل با تراشه‌ی اسنپ دراگون ۶۵۲، چهار گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، مدل دیگر با اسنپ دراگون ۶۵۰، سه گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و بالاخره مدل سوم با تراشه‌ی اسنپ دراگون ۶۵۰، سه گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی راهی بازار خواهند شد.

در اولین حراج این گوشی، فقط مدل ۳۲ گیگابایتی عرضه می‌شود. ضمن این‌که شیائومی تنها ۱۰۰ هزار دستگاه برای فروش در این حراج در نظر گرفته است. بنابراین بیش‌تر از ۷میلیون و نهصد هزار نفر از متقاضیان خرید MI Max روز سه‌شنبه ناکام می مانند!

منبع: GSM Arena

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه