آخرین تریلر جدیدترین قسمت جنگ ستارگان را ببینید

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

استودیوی «لوکاس فیلم» (Lucasfilm) آخرین تریلر قبل از اکران فیلم Rogue One: A Star Wars Story را منتشر کرد. این تریلر جدید که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید «اعتماد» (Trust) نام دارد.

در گذشته هم تریلرهای مختلفی از این فیلم منتشر شده بودند که می‌توانید نگاهی هم به آن‌ها داشته باشید. انتظارها از این فیلم بسیار زیاد است و پیش‌بینی‌های زیادی درباره‌ی فروش هفته‌ی اول آن انجام شده است. براساس پیش‌بینی‌ها این فیلم در هفته‌ی اول اکران خودش می‌تواند به فروش ۱۳۰ میلیون دلاری دست پیدا کند. فروشی که اگر اتفاق بیافتد، قطعا یک رکورد جدید در هالیوود به حساب می‌آید.

بد نیست به این موضوع هم اشاره کنیم که فیلم Star Wars: The Force Awakens که سال گذشته اکران شد توانست به فروش ۲۴۸ میلیون دلاری در هفته‌ی اول دست پیدا کند. حالا به نظر می‌رسد که Rogue One بتواند به فروش ۱۵۰ میلیون دلاری نزدیک شود.

بعد از این فیلم هم قرار است دنباله‌های مختلفی از دنیای جنگ ستارگان ساخته شود. به نظر می‌رسد که در سال ۲۰۱۸ یک فیلم براساس شخصیت «هان سولو» (Han Solo) ساخته شود. قسمت هشتم جنگ ستارگان هم در سال ۲۰۱۷ اکران خواهد شد.

منبع: GameSpot

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه