آخرین تصاویر و اطلاعات لو رفته از پیکسل ۳ ایکس‌ال

۹ مرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مجموعه‌ای از تصاویر منتشر شده جدید نمونه سفیدرنگی از گوشی گوگل پیکسل ۳ ایکس‌ال را نشان می‌دهند.

این تصاویر در حالی منتشر می‌شوند که ماه گذشته رندری ۳۶۰ درجه از کلیت طراحی پیکسل ۳ ایکس‌ال به بیرون درز کرد و مجموعه‌ای از تصاویر که مدل مشکی رنگ این گوشی را نشان ‌می‌دادند هم در اختیار مخاطبان قرار گرفت. حال پس از انتشار آن دو مجموعه تصویر،‌ شاهد انتشار تصاویر جدید پیکسل سفید رنگ هستیم.

تصاویر جدید شایعات قبلی را تایید می‌کنند. پنل سیاه روبرویی این گوشی از یک نمایشگر بلند تشکیل شده که در بالا و پایین دارای بریدگی است. از طرف دیگر صفحه‌نمایش با کاهش قابل توجه حاشیه روبرو شده است. وجود دو دوربین سلفی در بالای نمایشگر در حالی که دو اسپیکر در بالا و پایین بخش جلویی قرار گرفته‌اند از دیگر نکاتی است که تصاویر نشان می‌دهند و باعث تایید شایعات قبلی هستند.

در بخش پشتی گوشی شاهد وجود یک بخش براق و یک بخش مات هستیم در حالی که قسمت آلومینیومی از بدنه حذف شده است. این نکات درباره بدنه‌ گوشی هم پیشتر در شایعات وجود داشت و حالا با دیدن این تصاویر باید جدی‌ترشان بگیریم.

درباره مشخصات سخت‌افزاری گوشی انتظار داریم گوگل پیکسل ۳ ایکس‌ال با تراشه اسنپ‌دراگون ۸۴۵ شرکت کوالکام به بازار عرضه شود. وجود ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی در کنار مدلی دیگر با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی از دیگر اطلاعاتی است که درباره این مدل در اختیار داریم. می‌دانیم هم در بخش پشتی گوشی و هم در پنل جلویی شاهد حضور دوربین‌هایی قدرتمندتر و پیشرفته‌تر از گذشته خواهیم بود و این مدل‌ها به سیستم عامل اندروید ۹ تجهیز شده‌اند.

نهایتا باید اشاره کنیم که طبق مجموعه‌ای از شایعات و تعدادی از کدهایی که در آخرین بروزرسانی‌های Google app مورد بررسی قرار گرفته‌اند گوگل در حال کار روی یک وسیله جانبی به نام «پیکسل استند» است. این وسیله جانبی ویژگی‌های خاصی از جمله ادغام با سیستم دستیار گوگل را دارا است. برخی از کارشناسان حدس می‌زنند گوگل قصد دارد از همین استند به عنوان وسیله‌ای برای شارژ بی‌سیم گوشی هم استفاده کند.

پیش از این شایع شده بود که گوگل در حال کار روی دستگاه‌های شارژ بی‌سیم گوشی‌های پیکسل است و این دستگاه‌ها را در حال حاضر با اسم رمز«Dreamliner» نام‌گذاری کرده است.

منبع: Phone Arena, Forbes

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه