آیکون اپلیکیشن‌های چت گوگل به‌روزرسانی شد

۲۶ مرداد ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

خیلی وقت است که کاربران برای دریافت اپلیکیشن‌های چت گوگل یعنی Allo و Duo منتظر هستند. اولین‌بار چند ماه پیش در کنفرانس سالانه‌ی گوگل بود که حرف از این اپلیکیشن‌ها به میان آمد و گفته شد در مرحله‌ی تکامل و آزمایش نهایی قرار دارد اما از آن زمان تا امروز خبر دیگری از آن‌ها نبود.

به‌هرصورت در حال حاضر تغییرات کوچک اما جالبی در Allo و Duo در Play Store ایجاد شده است. گوگل آیکون‌های این دو اپلیکیشن را خیلی بی‌سروصدا تغییر داده که خوب هم از آب در آمده است. آیکون‌های قبلی برای Allo شامل اسم اپلیکیشن بود که به‌سادگی داخل حباب مخصوص چت قرار گفته بود و به‌همین صورت نام Duo بود که در تصویری از یک دوربین فیلم‌برداری قرار داشت. این دو آیکون همخوانی چندانی با آیکون دیگر اپلیکیشن‌های گوگل نداشتند.

تصاویر حباب چت و دوربین فیلم‌برداری را همچنان در این آیکون‌های جدید می‌بینیم اما این‌بار در رنگ‌های آبی و زرد ظاهر مناسب‌تری دارند.

حالا در آیکون‌های جدید اطلاعات بیش‌تری در نگاه اول دریافت می‌شود، این آیکون‌ها نمادین‌تر هستند (درواقع دیگر نوشته‌ای در آن‌ها نمی‌بینیم) و همچنین می‌توان گفت همخوانی بیش‌تری نسبت به قبل پیدا کرده‌اند. تصاویر حباب چت و دوربین فیلم‌برداری را همچنان در این آیکون‌های جدید می‌بینیم اما این‌بار در رنگ‌های آبی و زرد ظاهر مناسب‌تری دارند.

به نظر می‌رسد این آیکون‌ها، آیکون‌های نهایی دو اپلیکیشن گوگل هستند و از آن‌جا که از مدت‌ها قبل گفته می‌شد Allo و Duo همزمان با عرضه‌ی نهایی اندروید ۷.۰ نوقا ارایه می‌شوند. به‌این‌ترتیب تلویحا می‌فهمیم که زمان زیادی تا عرضه‌ی آن باقی نمانده است.

منبع: Phone Arena

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. mahdispd

    خیلی باحاله من دان کردم همش داشتم با خوده گوگل حرف میزدم سر ب سرش گزاشته بودم خخخ

  2. Farid

    لطفا بهم بگید چیکار کنم تا آپدیتای گوگل واسه نکسوس ، خودکار آپدیت نشه.تگه راهی نیست حداقل یه روز مونده نوقا بیاد بم بگید تا اینتر نت گوشیمو قطع کنمو برم یه جای دیگه آپگرید کنم????????

    1. وحید

      برا چی مگه مشکل چیه ؟؟؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه