آیا این تصویر Assassin’s Creed بعدی را نشان می‌دهد؟

۱۰ اسفند ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

به تازگی تصویری از یک بازی به بیرون درز کرده است که بسیاری از بازی‌کننده‌ها تصور می‌کنند مربوط به قسمت بعدی مجموعه بازی‌های «فرقه اساسین» یا همان Assassin’s Creed باشد. عکسی که در پایین می‌بینیم در وب‌سایت رددیت پست شده است و طرفداران مجموعه‌ی فرقه اساسین می‌گویند که این عکس، مربوط به همان فرقه اساسین است که فعلا با اسم رمز Empire شناخته می‌شود.

assassins-creed-empire-leak

شرکت بازی‌سازی «یوبی‌سافت» سال گذشته خبر داده بود که قرار نیست شاهد عرضه‌ی یک فرقه اساسین جدید در سال ۲۰۱۶ باشیم. یوبی‌سافت گفته بود که بازی بزرگ آن‌ها در سال ۲۰۱۶، شماره‌ی دوم «سگ‌های نگهبان» (Watch Dogs) خواهد بود. این شرکت بازی‌سازی گفته بود که با توجه به بازخوردی که فرقه اساسین: اتحاد (Assassin’s Creed: Unity) از بازی‌کننده‌ها و منتقدان گرفته بود و فروش نسبتا پایین بازی خوب Assassin’s Creed: Syndicate، می‌خواهند زمان بیشتری برای ساخت قسمت بعدی این مجموعه بازی‌ها صرف کنند.

یکی از نکاتی که باعث شده است بازی‌کننده‌ها تصور کنند عکس منتشر شده، مربوط به فرقه اساسین است، سپری است که در تصویر دیده می‌شود. همانطور که می‌توانید در پایین ببینید، ظاهرا سپر شخصیت این بازی، لوگوی اساسین‌ها را روی خودش دارد.

assassins-creed-empire-leak-1

شنیده‌ایم که قسمت بعدی مجموعه بازی‌های فرقه اساسین در مصر اتفاق می‌افتد. به نظر شما، آیا تصویر بالا مربوط به فرقه اساسین بعدی است؟

منبع: VG247

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. م

    با توجه به لوگوی بازی اساسین کرید که روی سِپَری که پشتش هست به نظر میرسه بازی اساسین کرید باشه

  2. علی

    با دید اول یاد شاهزاده ایرانی افتادم. خدا کنه اون باشه. خیلی وقته خبری ازش نیست. شایدم بوده و من در جریانش نبودم.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه