توم ریدر بعدی را سازندگان Thief و Deus Ex می‌سازند

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

بازی «خیزش توم‌ریدر» (Rise of the Tomb Raider) سال گذشته برای ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس ۳۶۰ و مدتی پیش هم برای پلی‌استیشن ۴ منتشر شد. این بازی با استقبال خوب گیمرها مواجه شد و به همین دلیل اصلا جای تعجب ندارد که سازندگان کار ساخت قسمت جدید را شروع کنند.

به نظر می‌رسد که یکی از سازندگان با لپ‌تاپ خودش در مترو روی قسمت جدید توم‌ریدر کار می‌کرده و یکی از علاقه‌مندان به این مجموعه بازی‌ها هم متوجه این موضوع شده و حتی توانسته از لپ‌تاپ سازنده‌ی بازی عکس بگیرد.

حتی مشخص شده فردی که در مترو بوده در حال خواندن یکی از پرونده‌های قسمت جدید بوده که «سایه‌ی توم‌ریدر» (Shadow of the Tomb Raider) نام داشته است.

txuhqftgnwpowrpn681l

کاربری که در مترو متوجه این موضوع شده در گفتگو با سایت Polygon گفته:” در مترو مشغول کار با گوشی بودم که متوجه فردی در کنار خودم شدم که روی یک پاورپوینت کار می‌کرد.  روی این فایل لوگویی با عنوان Shadow of the Tomb Raider وجود داشت. از آنجایی که من در شهر مونترئال زندگی می‌کنم، می‌دانم که استودیوهای بازی‌سازی زیادی در این شهر وجود دارند و به نظر من فردی که کنارم حضور داشت، یکی از سازندگان قسمت بعدی توم‌‌ریدر بود. البته من چیز زیادی از جزییات فایل پاورپوینت ندیدم.”

شاید این فایل پاورپوینت مربوط به کتاب کومیک یا حتی یک بازی موبایل بوده است. فعلا چیزی از این موضوع نمی‌دانیم؛ اما اصلا دور از ذهن نیست که قسمت جدید این بازی در نمایشگاه E3 سال آینده معرفی شود.

منبع: Polygon

 ‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه