آیا قرار است BMW Z4 بازنشست شود؟

۲۱ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اگر از علاقه‌مندان خودرویی باشید، احتمالا عکس‌های جاسوسی مدل جدید ب‌ام‌و Z5 را دیده‌اید؛ خودرویی رودستر با ویژگی‌های جدید که ممکن است جایگاه محصول حاضر این شرکت باواریایی یعنی Z4 را از این پس تصاحب کند. این عکس‌ها به این دلیل جاسوسی لقب دارند که تعدادی از عکاسان حرفه‌ای، خودروی نمونه و مورد ارزیابی کمپانی را به‌طور مخفی شکار می‌کنند.

معمولا این خودروها با برچسب‌های ویژه پوشیده می‌شوند که در صورت دیده‌ شدن و پخش تصاویر آن‌ها، اطلاعات حساسی از آن‌ها لو نرود.

همکاری تویوتا با ب‌ام‌و در تولید این محصول احتمالی، پیامی از تغییراتی در ساختار و استراتژی این کمپانی در زمینه‌ی طراحی و مهندسی Z5 می‌رساند. این بدین معنی است که اگر برنامه‌ی تولید مدل Z5 قطعی شود، می‌توان منتظر یک تحول کلی در نسل جدید کلاس رودستر این شرکت آلمانی بود.

vbmw-002

از عناصر طراحی به کار رفته در Z5 می‌توان به در موتور کشیده و اسپرت، بدنه‌ای عضلانی و برجسته اشاره کرد. درمورد مشخصات کلی خودرو هنوز اطلاعات رسمی و موثقی در دست نیست اما احتمال می‌رود این محصول باواریایی در انواع مدل پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۲ لیتری و ۶ سیلندر خطی ۳ لیتری به همراه جعبه‌دنده‌ها‌ی دستی و خودکار دوکلاچه به بازار عرضه شود. مرسدس بنز SLC و آئودی TT رودستر از رقبای اصلی وطنی Z5 هستند.

Z4_vs_Z5

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar امیر رازقی

    من تا الان فکر میکردم Z4 محصوله مشترکه المان و سایپا هستش ……

  2. Avatar مرتضی

    همکاری با تویوتا چه ربطی داشت؟
    خب با مک لارن هم همکاری داره دلیل نمی شه اجازه بده مک لارن در سیاست گذاری و تولید محصول دخالت کنه.

    1. معمولا در هر شراکتی به دلیل ایجاد همکاری های دوجانبه صورت گرفته، یک سیاست‌های کوچک و بزرگی اتخاذ میشه. البته چون هنوز اطلاعات قطعی نیست تنها حدس زده شده که این اتفاق صورت بگیره و با قاطعیت ذکر نشده.
      به هرحال ممنون برای نظرت مرتضی جان

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه