آیا گوشی گلکسی ایکس به‌زودی راهی بازار می‌شود؟

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

چند سالی می‌شود که شایعات مختلفی درباره گوشی انعطاف‌پذیر سامسونگ به بیرون درز می‌کند.  محصولی که با نام «گلکسی ایکس» (Galaxy X) شناخته می‌شود. به‌تازگی مشخص شده که این گوشی اجازه استفاده از بلوتوث را هم دریافت کرده است. در واقع سامسونگ اجازه استفاده از بلوتوث را برای گوشی جدیدی با شماره مدل SM-G88N0 دریافت کرده که به احتمال زیاد مربوط به این گوشی انعطاف‌پذیر می‌شود. البته سامسونگ قبلا هم محصولی با شماره مدلی شبیه به این گوشی راهی بازار نکرده بود و به همین دلیل گفته می‌شود برای یک محصول کاملا جدید مثل گلکسی ایکس است.

گوشی جدید سامسونگ قبلا هم مجوز استفاده از Wi-Fi را به‌دست آورده بود. البته در آن زمان این گوشی با اندروید ۶.۰.۱ کار می‌کرد. مشخص شده که گلکسی ایکس مجوز استفاده از بلوتوث ۴.۲ را دریافت کره و این در حالی است که گلکسی اس ۸ از بلوتوث ۵ استفاده می‌کند.

شایعات می‌گفتند که این محصول جدید در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۷ یا سه ماهه اول سال ۲۰۱۸ راهی بازار می‌شود. این گوشی به صورتی ساخته شده که می‌شود صفحه نمایش آن را خم کرد. در واقع گلکسی ایکس با صفحه نمایش بسته به یک گوشی تبدیل می‌شود و با صفحه نمایش باز نقش یک تبلت را ایفا می‌کند.

لازم به ذکر است که شرکت لنوو هم چند وقت پیش محصولی به اسم Folio را معرفی کرد که دقیقا شبیه به گلکسی ایکس است.

منبع : mobilexpose
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه