ابراز آمادگی مارادونا برای قبول سرمربی‌گری تیم آرژانتین

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
مارادونا تیم آرژانتین

اسطوره فوتبال آرژانتین برای بازگشت به نیمکت مربیگری تیم ملی فوتبال این کشور ابراز آمادگی کرد. دیگو مارادونا که در جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی هدایت تیم آرژانتین را بر عهده داشت و تیمش در مرحله یک چهارم نهایی آن رقابت‌ها پس از شکست سنگین مقابل آلمان از جام حذف شد، در جدیدترین مصاحبه خود برای قبول مربی‌گری آلبی سلسلته ابراز آمادگی کرده است.

مارادونا در حالی این صحبت‌ها را بر زبان آورده که خورخه سمپائولی باوجود انتقادهای بسیار از عملکردش در جام جهانی ۲۰۱۸ عنوان کرده قصد کناره گیری از سمتش را ندارد. آرژانتین پس از شکست ۴-۳ مقابل فرانسه در مرحله یک هشتم نهایی از جام جهانی ۲۰۱۸ کنار رفت.

مارادونا به تلویزیون کشور ونزوئلا گفت:«حاضر هستم دوباره مربی آرژانتین شوم و این بار پولی هم طلب نخواهد کرد. رسانه ها فکر می کنند من از ناکامی آرژانتین خوشحال می شوم اما حقیقت این است که قلبم درد می کند. ای کاش خدا به من قدرت دوباره می داد تا می توانستم به میادین بازگردم. من ۵۷ ساله شدم و از روی سکوها شاهد شکست تیم کشورم مقابل تیمی که فکر نمی کنم یکی از بهترین تیم های جام جهانی باشد بودم. احساس بدی دارم. هر چیزی که من و همبازیانم با تلاش زیاد ساخته بودیم به راحتی از بین رفت.»

مارادونا همچنین درباره صعود برزیل به مرحله یک چهارم پس از پیروزی مقابل مکزیک گفت:«برزیل تیم قدرتمندی است که بنظر می رسد در مسیر قهرمانی باشد. من طرفدار تیته هستم چون به خولی بلد است حریفان را متوقف کند. مکزیک می خواست مثل بازی با آلمان کار کند و تلاش زیادی هم کردند اما برزیل تیم هوشیاری است. بنظرم مکزیک نهایت تلاش خودش را کرد.»

فاتح جام جهانی ۱۹۸۶ درباره واکنش ها به حرکات نیمار پس از خطاهایی که رویش انجام می شود هم گفت:«باید به نیمار گفته شود که یا باید باعث گریه ما شوی و یا باید ما را به خنده بندازی! حرکت بازیکن مکزیک زشت بود اما واکنش نیمار هم سرگرم کننده بود.»

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه