ابراز خوشحالی هازارد از خداحافظی رونالدو و مسی با جام جهانی ۲۰۱۸

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
جام جهانی 2018 ادن هازارد

ستاره تیم ملی بلژیک از حذف تیم‌های مدعی فتح جام جهانی ۲۰۱۸ ابراز خوشحالی کرد. ادن هازارد در آستانه بازی امشب بلژیک مقابل ژاپن در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه تاکید کرده این رقابت ها شاید آخرین فرصت نسل طلایی بلژیک برای موفقیت در رده ملی باشد.

هازارد درباره این بازی به خبرنگاران گفت:«ژاپن بازیکنان خوبی دارد که برای باشگاه های بزرگ اروپایی بازی می کنند. ما نباید صعود را قطعی شده بدانیم. در بازی های حذف جام جهانی وقوع هر چیزی ممکن است. باید برای شکست ژاپن و صعود به مرحله بعدنهایت تلاش خودمان را بکنیم. فکر می کنم زمان موفقیت نسل طلایی بلژیک فرا رسیده است. شاید این جام جهانی آخرین فرصت ما باشد. احساس می کنم بلژیک نسبت  به جام جهانی قبلی و همچنین یورو ۲۰۱۶ تیم بهتری شده است. ما تجربه بیشتری کسب کردیم و با اضطراب کمتری بازی می کنیم.»

ستاره تیم چلسی همچنین درباره حذف تیم های مدعی و کنار رفتن ستارگانی چون لیونل مسی و کریستیانو رونالدو گفت:« حقیقت این است که از حذف رونالدو و مسی خوشحال هستم. حذف این دو بازیکن خبر خوبی برای ما است. البته که همه می خواهند بازی بهترین بازیکنان را تماشا کنند اما آن ها در جام جهانی رقیب ما بودند و با حذف شان شانس ما برای قهرمانی بیشتر شد.»

روبرتو مارتینز، سرمربی بلژیک هم درباره بازی با ژاپن گفت:«ژاپن تیمی سریع با انرژی زیاد است. بازیکنان آن ها تجربه زیادی دارند. آن ها می دانند که در زمین چه هدفی دارند و بنظرم بازی دشواری در انتظارمان است. بازیکنان ما از نظر جسمانی و روانی در بهترین شرایط قرار دارند. مهمترین چیز شکست ژاپن و صعود به مرحله یک چهارم است. بازی مهمی در پیش است و باید تا آخرین ثانیه متمرکز باشیم. بازی های این جام نشان داده که اگر بدون تمرکز وارد زمین شوید، نمی توانید به نتیجه دلخواه تان دست یابید.»

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه