ارسال رایگان Oculus Rift برای جبران تاخیر در عرضه‌

۱۷ فروردین ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

همین چندروز پیش بود که «پالمر لاکی»، موسس شرکت Oculus، شخصا برای رساندن هدست واقعیت مجازی Rift به دست اولین مشتری به آلاسکا سفر کرد. این شرکت در پیش‌فروش هدست‌های خود از رقیبان‌اش پیشی گرفته و از اوایل زمستان فرصت پیش‌خرید جدیدترین محصول‌اش را فراهم کرده است. اما علی‌رغم همه‌ی تمایلات مشتری‌مدارانه‌ی این شرکت، Oculus در رساندن سفارش‌ها به دست سایر مشتریان خوب عمل نکرد. قرار بود ارسال سفارش‌ها از ۹ فروردین شروع شود؛ اما گویا کسانی که از ماه‌ها پیش و از سراسر دنیا برای پیش‌خرید هدست‌ واقعیت مجازی Rift اقدام کرده بودند،‌ باید همچنان به انتظارشان ادامه بدهند.

Oculus از مشتریان‌اش عذرخواهی کرده و قول داده درعوض هدست‌ها را بدون هزینه‌ی حمل برای آن‌ها ارسال کند.

Oculus علت این تاخیر را «کمبود غیرقابل‌پیش‌بینی قطعات» دانسته است. به همین‌خاطر از مشتریان عذرخواهی کرده و قول داده درعوض هدست‌ها را بدون هزینه‌ی حمل برای آن‌ها ارسال کند.

این توضیحات در توییتی که «برندن ایریب»، مدیرعامل Oculus منتشر کرد، آورده شده است. همچنین در ایمیل ارسالی برای مشتریان Rift گفته شده تا ۲۴ فروردین امکان ارسال سفارش‌ها وجود نخواهد داشت. (البته شاید این زمان نزدیک به‌نظر برسد؛ اما نه برای کسی که ۵۹۹ دلار پرداخت کرده و از ماه‌ها پیش منتظر دریافت سفارش‌اش است!)

البته این خبر قسمت دومی هم دارد و آن این‌که مشتریان هدست HTC Vive هم برای پیش‌خرید این هدست واقعیت مجازی به مشکل برخورده‌اند. البته ظاهرا این مشکل، بانکی و مربوط به فرآیند پرداخت بوده است. سایت خبری Engadget در تحلیل هم‌زمان این دو خبر نوشته است: “انگار زمان برای فناوری واقعیت مجازی متوقف شده است!

منابع: Engadget , The Verge , Digital Trends

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه