استقبال مردم از تیم ملی ایران با تاکید روی کلیدواژه غیرت

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
استقبال از تیم ملی فوتبال

تیم ملی ایران که در جام جهانی ۲۰۱۸ نتایج بسیار خوبی گرفت و از آن مهم‌تر بازی‌های درخشانی از خودش نشان داد اما متاسفانه نتوانست به مرحله بعد صعود کند صبح چهارشنبه به ایران بازگشت. مردم از چند ساعت قبل در فرودگاه امام خمینی جمع شده بودند تا از بچه‌های تیم ملی تقدیر به عمل بیاورند. خیلی از آنها برای استقبال از تیم ملی فوتبال پلاکاردهایی با عکس بازیکنان تیم ملی در دست داشتند که رویش نوشته شده بود: بازیکن با غیرت. به گزارش خبرنگار تسنیم چیزی حدود سه هزارنفر پیش از ورود تیم ملی در فرودگاه جمع شده بودند. نکته جذاب دیگر ماموران انتظامی فرودگاه بودند که بین مردم آب معدنی پخش می‌کردند. حرکت‌شان با استقبال زیادی روبه‌رو شد.

اتحاد ملی در مراسم استقبال خودش را نشان می‌داد هرچند شبیه خیلی از مراسم استقبال و بدرقه دیگر ناهماهنگی باعث بروز دلخوری‌هایی میان مردم شد و به علت حضور پرشور جمعیت، تیم ملی نتوانست روی سکوهایی که برایشان تعبیه شده بود قرار بگیرد. علیرضا بیرانوند یکی از بازیکنانی بود که عکس‌اش در دست مردم زیاد به چشم می‌خورد. همان عکس مشهور بعد از گرفتن پنالتی رونالدو. نکته بامزه اینکه خود بیرانوند در حرف‌هایش می‌گوید بعد از گرفتن توپ رونالدو برای چند لحظه دیگر هیچ چیزی متوجه نشده. انگار خوابش برده و بعد از مدتی کسی او را از خواب بیدار کرده است. کارلوس کی‌روش با سخنان جنجالی علیه مربیان باشگاه‌ها از جمله برانکو و قلعه‌نویی به ایران آمده و از حالا آماده است تا تیم را برای جام ملت‌های آسیا آماده کند. در مراسم استقبال از تیم ملی، تاج رییس فدراسیون فوتبال هم حضور داشت که تاکید دارد کی‌روش تا پایان جام ملت‌های آسیا در ایران می‌ماند و قراردادش تا آن موقع تمدید شده است.

رییس فدراسیون فوتبال درباره تمدید قرارداد کی‌روش تا جام ملت‌های آسیا گفت: «کی‌روش قطعا در تیم ملی خواهد ماند. من قبل از جام جهانی در تهران صحبتی را با کارلوس کی‌روش داشتم و با او به تفاهم رسیدم. در ترکیه نیز کار را با او تمام کردم. چه مالی، چه فنی و چه هر شرایط  دیگر به تعامل و تفاهم رسیدیم و امیدوارم مردم و کشور هم به همین نتیجه‌ای برسند که ما در پیش گرفتیم. عملکرد ما نشان از راه درستی می‌دهد که تیم ملی در آن قرار دارد.»

تصاویری از استقبال مردم از کادر تیم ملی را به روایت عکاسان خبرگزاری‌های مختلف مهر و ایسنا و تسنیم و خبرنگاران پویا می‌بینید:

تیم ملی ایران ۱
تیم ملی ایران ۲
تیم ملی ایران ۳
تیم ملی ایران ۴
تیم ملی ایران ۵
تیم ملی ایران ۶
تیم ملی ایران ۷
تیم ملی ایران ۸
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه