اسپایدرمن به خانه برمی‌گردد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

«اسپایدرمن: بازگشت به خانه»؛ این اسم فیلم بعدی اسپایدرمن است. تام روثمن، رییس سونی پیکچرز (Sony Pictures) همین دیشب تایید کرد که اسم فیلم بعدی این ابرقهرمان، از بازگشت پیتر پارکر به خانه خبر می‌دهد.

هرچند تا اکران فیلم بعدی اسپایدرمن زمان زیادی باقی مانده اما این ابرقهرمان را به‌زودی با کاپیتان آمریکا روی پرده‌ی سینما می‌بینیم.

او درباره‌ی علت این نام‌گذاری گفته این اسم از طرفی با نوجوان بودن نقش اصلی تناسب دارد و از طرف دیگر به تلاش‌های پیتر برای پیدا کردن راه بازگشت به خانه در داستان فیلم اشاره می‌کند.

آن‌طور که درباره‌ی فیلم شنیده‌ایم قرار است پیتر نوجوان به خانه رفته و عمه‌‌اش (با بازی ماریسا تامی) را ببیند که مشغول صحبت با تونی استارک (بازیگر نقش آیرون‌من) است. این همان نقطه‌ای است که همکاری استودیو مارول و سونی را به مخاطب یادآوری می‌کند. چون همان‌طور که احتمالا می‌دانید شخصیت پیتر پارکر نوجوان (همان اسپایدرمن آینده) در فیلم جدید استودیو مارول، یعنی «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» حضور پیدا کرده.

اسپایدرمن

نقش پیتر نوجوان را این‌بار تام هلند (Tom Holland) بازی می‌کند. او سومین بازیگری است که در طول این چهارده سال (از سال ۲۰۰۲ میلادی) بعد از توبی مگوایر (Tobey Maguire) نقش اسپایدرمن را بازی می‌کند.

سونی اعلام کرده این فیلم جدید ۱۶ تیر سال ۹۶ اکران خواهد شد اما ما تام هلند را در نقش اسپایدرمن زودتر از این تاریخ روی پرده‌ی سینما خواهیم دید. فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی ماه آینده در سینماها اکران می‌شود و طرفداران اسپایدرمن را هم با قهرمان‌شان روبه‌رو می‌کند (تریلر این فیلم را می‌توانید اینجا ببینید).

منبع: The Verge

????? ?????? ???? ???? ??

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar محسن

    مارول تا این اسپایدر من رو نابود نکنه دست بردار نیست…

  2. Avatar شایان

    یکم “بازگشت به خانه” بچگانه هست…اسمای بهتری میتونستن بزارن….

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه