اظهارات سرمربیان دو تیم پس از نبرد تماشایی بازی برزیل و بلژیک در جام جهانی ۲۰۱۸

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
بازی برزیل و بلژیک جام جهانی 2018

سرمربیان بعد از بازی برزیل و بلژیک درباره عملکرد تیم‌شان در یکی از جذاب‌ترین بازی‌های جام جهانی ۲۰۱۸ صحبت کرده‌اند.

تیته پس از شکست ۱-۲ تیمش مقابل بلژیک در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ و حذف از این رقابت‌ها عنوان کرد برزیل در این بازی عملکرد خوبی داشت و با بدشانسی شکست خورد. تیم بلژیک در مرحله نیمه نهایی باید با تیم فرانسه بازی کند.

تیته پس از بازی به خبرنگاران گفت:«فعلا قصد ندارم راجع به آینده ام صحبت کنم. فعلا ذهنم درگیر بازی است و زمان مناسبی برای صحبت در مورد این موضوع نیست. باید یک مقدار زمان بگذرد. دو هفته دیگر همه آرامتر شدند و آن موقع می شود راجع به آینده حرف زد.

بازی خوب و قشنگی بود و ما موقعیت‌های زیادی داشتیم اما بلژیک زهردارتر بود. آن ها بازیکنان بزرگ زیادی دارند و از موقعیت هایشان به خوبی استفاده کردند. البته باید گفت که تیبو کورتوا هم تا حدی تفاوت را رقم زد. بازی سریع و هیجانی بین دو تیم تکنیکی بود. طبیعتا الان بسیار ناراحت هستم اما کسی که عاشق فوتبال است حتما از این بازی لذت برده است. هر کسی که به فوتبال علاقه دارد می تواند بگوید که شاهد بازی زیبایی بودیم.»

روبرتو مارتینز، سرمربی بلژیک هم پس از پیروزی تاریخی تیمش گفت: «بازیکنان من کار بزرگی انجام دادند و امیدوارم که مردم بلژیک به آنها افتخار کنند. خاطره‌ای تاریخی ثبت کردیم. بنظر من برزیل بهترین تیم جام بود و باید برای ۹۰ دقیقه به خوبی دفاع می کردیم. آن ها ما را به دردسر انداختند اما فکر می کنم در گل شایسته صعود بودیم. مهمترین چیز این بود که تیم ذهنیت درستی برای بازی مقابل تیمی چون برزیل داشته باشد و باید بگویم که به شاگردانم افتخار می‌کنم. ما تاکتیک خود را برای این بازی تغییر دادیم و آنها به خوبی توانستند خودشان را با تاکتیک جدید تطبیق دهند.»

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه