اظهارات سرمربیان تیم‌های آرژانتین و فرانسه پیش از رویارویی دو تیم

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
جام جخانی 2018 فرانسه و آرژانتین

سرمربیان تیم های فرانسه و آرژانتین پیش از دیدار حساس دو تیم در مرحله یک هشتم جام جهانی ۲۰۱۸ با رسانه‌ها روبرو شدند. خورخه سمپائولی و دیدیه دشان در آستانه بازی تیم های آرژانتین و فرانسه در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه که ساعت ۱۸:۳۰ شنبه برگزار می شود در نشست خبری شرکت کردند.
سمپائولی، سرمربی آرژانتین به خبرنگاران گفت:« قطعا فرانسه برای مهار لیونل مسی برنامه دارد اما هم برای آسان تر کردن کار مسی در زمین برنامه داریم. باید دید کدام تیم برنامه بهتری خواهد داشت. ما بهترین بازیکن دنیا را داریم اما بقیه بازیکنان هم می توانند کار فرانسه را دشوار کنند. بازیکنان باید به تاکتیک تیم و همچنین توانایی های خودشان باور کامل داشته باشند. ما با اراده و انگیزه زیادی وارد زمین خواهیم شد. بنظرم توان حذف فرانسه مدعی را داریم.
مسی کاملا به تیم تعهد دارد و این در زمین مشخص است. بازی کردن در سطی که مسی بازی می کند بسیار دشوار است. لیونل نور درخشان تیم ما است. باید تا جایی که می توانیم نزدیک به سطح او بازی کنیم.»
دیدیه دشان، سرمربی فرانسه هم درباره بازی با آرژانتین و رویارویی با لیونل مسی گفت:«مسی، همیشه مسی است، تنها کافی است به آمارش نگاه کنید، ۶۵ گل زده در ۱۲۷ بازی. این آمار خودش گویای همه چیز است. با این حال امیدواریم او را مهار کنیم ولی مسی در هر لحظه می تواند تفاوت را رقم بزند. راه های کمی برای کم کردن اثر مسی وجود دارد. آرژانتین تیم باتجربه ای دارد. به طور مثال ماسکرانو بازیکن بسیار باتجربه ای است. البته ما هم بازیکنان باتجربه ای داریم و نباید این موضوع بهانه ای شود. نهایت تلاش مان را برای کسب بهترین نتیجه خواهیم کرد.
این که برخی بازیکنان تیم سابقه بازی در کنار مسی و یا در مقابل او را دارند، قطعا نکته منفی نیست ولی این که آیا تاثیرش در این بازی هم مثبت خواهد بود یا خیر، امیدوارم جوابش در پایان مسابقه مثبت باشد. به هر حال، مسی غیرقابل پیش بینی است و در هر لحظه می تواند به تیم رقیب ضربه بزند.»

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه