ستاره دنیای تنیس هم درباره کمک داور ویدیویی جام جهانی ۲۰۱۸ اظهارنظر کرد

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
جام جهانی 2018 جوکوویچ

ستاره صربستانی دنیای تنیس هم به اظهارنظر درباره فناوری کمک داور ویدیویی جام جهانی ۲۰۱۸ پرداخته است. نواک جوکوویچ که روز یکشنبه در دیدار فینال جام تنیس کوئینز کلاب لندن به مصاف مارین چیلیچ خواهد رفت، در نشست خبری خودش درباره تصمیمات بحث برانگیز داوری دیدار تیم های صربستان و سوئیس در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه صحبت کرده است.

تیم صربستان در حالی که در نیمه اول بازی با سوئیس با یک گل پیروز شد در نیمه دوم دو گل دریافت کرد تا کارش برای صعود به مرحله بعد جام جهانی دشوار شود. داور پس از سرنگونی الکساندر میتروویچ توسط مدافع سوئیس در داخل محوطه جریمه این تیم در نیمه دوم دستور به ادامه بازی داد و حتی از بررسی تصاویر ویدیویی هم خودداری کرد تا این اتفاق بحث برانگیز شود.

جوکوویچ که موفق به فتح ۱۲ گرنداسلم شده به خبرنگاران گفت:«همه پس از پایان بازی ناراحت بودند اما فکر می کنم تیم در نیمه اول خوب بازی کرد اما سوئیس در نیمه دوم تیم برتر میدان بود. اگر داور در نیمه دوم برای ما پنالتی اعلام می کرد، همه چیز تغییر می کرد. نمی دانم چرا داور از کمک داور ویدیویی استفاده نکرد. در کل فکر می کنم از این فناوری به خوبی در جام جهانی استفاده شده است. در بعضی بازی ها مثل همین بازی صربستان و سوئیس داور باید از این فناوری استفاده می کرد اما در مجموع عملکرد کمک داور ویدیویی خوب بوده است. بعضی تصمیمات بزرگ در این دوره جام جهانی توسط کمک داور ویدیویی به درستی گرفته شده است. فکر می کنم فوتبال ۱۰ سال پیش باید از چنین فناوری استفاده می کرد و نمی دانم چرا اینقدر صبر کردند. در کل استفاده از این فناوری اتفاق مثبتی است.»

تیم صربستان با شکست مقابل سوئیس همان ۳ امتیازی باقی ماند تا در رده سوم جدول گروه پنجم قرار بگیرد. این تیم در دور پایانی مرحله گروهی باید به مصاف برزیل برود. تیم سوئیس هم با کاستاریکا بازی خواهد کرد.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه