ال‌جی V20 در یک ویدیو کلیپ کوتاه ظاهر شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

ال‌جی V20 تا سه روز آینده رونمایی خواهد شد و در این چند روز اخبار و شایعات زیادی از این‌سو و آن‌سو درباره‌ی این گوشی خواهیم شنید. ال‌جی V20 از جنبه‌های مختلف در رسانه‌ها برجسته شده؛ هم‌ به‌خاطر قابلیت‌های صوتی رده‌بالا و هم به این خاطر که نخستین دستگاهی است که با اندروید نوقا به بازار می‌آید. البته سایر مشخصات این گوشی هم توجه‌ها را کم‌وبیش به خود جلب کرده که برای قضاوت درباره‌ی آن‌ها باید تا زمان عرضه‌ی آن صبر کنیم.

این چند ثانیه گرچه برای ارایه‌ی نظر کارشناسی خیلی کوتاه است اما به‌هرحال حضور V20 را در آن می‌بینیم

اگر پیگیر اخبار این گوشی باشید، حتما از ویدیوی اخیرش که در فضای آشپزخانه بود، باخبر هستید. روش تبلیغاتی ال‌جی برای V20 ظاهرا این بار روی ویدیوهای خلاقانه و در محیط‌های جدید تاکید دارد. حالا هم ویدیوی کوتاه جدیدی منتشر شده که در آن خود گوشی را برای چندثانیه می‌بینیم. در این ویدیو مردی را می‌بینیم که در فضای باز موسیقی می‌نوازد و کم‌کم دیگران هم به او می‌پیوندد. وقتی دوربین کمی عقب می‌رود می‌بینیم که با یک دستگاه گوشی ال‌جی V20 از صحنه فیلم‌برداری می‌شود. این چند ثانیه گرچه برای ارایه‌ی نظر کارشناسی خیلی کوتاه است اما به‌هرحال حضور V20 را در آن می‌بینیم و به نظر می‌رسد با این روند در ویدیوهای بعدی جزییات بیش‌تری درباره‌ی گوشی گنجانده شود.

ال‌جی V20 همان‌طور که احتمالا می‌دانید با یک نمایشگر ۵.۵ اینچی با دقت تصویر ۲۵۶۰ × ۱۴۴۰ پیکسل دارد و با تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ کار می‌کند. این گوشی با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌داخلی به بازار می‌آید و با باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری شارژ می‌شود.

منابع: Reddit , Phone Arena

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا
Birthday_Footer

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Arsalan

    فقط نوت۷ همه این گوشی ها جلوش اسباب بازی اند

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه