انتقاد تند اسطوره فوتبال آلمان از ملی پوشان بایرن مونیخ

۹ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
جام جهانی 2018 لوتار ماتئوس

ستاره پیشین فوتبال آلمان به تندی از بازیکنان آلمانی تیم بایرن مونیخ انتقاد کرده است. لوتار ماتئوس که در سال ۱۹۹۰ توانست همراه با آلمان فاتح جام جهانی شود، پس از حذف این تیم در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸  که برای نخستین بار از سال ۱۹۳۸ برای ژرمن ها رخ می دهد به انتقاد از بازیکنان باتجربه تیم ملی آلمان پرداخت.

ماتئوس به نشریه بیلد گفت:«تیم ملی چند رهبر داشت اما آن ها به فکر خودشان بودند. من به طور مشخص به بازیکنان بایرن مونیخ اشاره می کنم. مانویل نویر، ژروم بواتنگ، متس هوملس و توماس مولر. به جز نویر فکر نمی کنم بقیه از عملکردشان در جام جهانی راضی باشند. آن ها در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا هم مغلوب رئال مادرید شدند و در فینال جام حذفی آلمان هم به اینتراخت فرانکفورت باختند.»

ماتئوس که در رسانه های آلمان از او به عنوان یکی از گزینه های احتمالی برای هدایت تیم ملی در صورت برکناری یواخیم لوو نام برده می شود در مورد این مربی گفت:«من هنوز هوادار یواخیم لوو هستم. او در ۱۲ یا ۱۴ سال اخیر توانسته چهره فوتبال آلمان را تغییر دهد و سبک بازی مشخصی را پیاده کند. او نه تنها با آلمان قهرمان جام جهانی ۲۰۱۴ شد بلکه با آن ها به نیمه نهایی دیگر رقابت های ملی هم رسید. به جز این جام جهانی، نمی توان ناکامی دیگری در کارنامه لوو پیدا کرد.

بنظر من مشکل یواخیم لوو این بود که نتوانست ترکیبی مناسب از بازیکنان برنده جام جهانی و همچنین جوانانی که سال پیش فاتح جام کنفدراسیون ها شدند پیدا کند. تیم آلمان توانایی رقابت فیزیک با بازیکنان کره جنوبی و همچنین مکزیک را نداشت. بازیکنان ما سرعت کمتری هم از آن ها داشتند. واقعا از نمایش تیم در جام جهانی ناراحت هستم. فکر می کنم بازیکنان تمرکز کافی روی این رقابت ها نداشتند.»

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه