انتقاد تند اعضای تیم کلمبیا از رفتار انگلیسی‌ها در جام جهانی ۲۰۱۸

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
بازی انگلیس و کلمبیا جام جهانی 2018

اعضای تیم کلمبیا به انتقاد از عملکرد داور بازی و همچنین رفتار بازیکنان انگلیس در بازی انگلیس و کلمبیا پرداختند. خوزه پکرمن، سرمربی کلمبیا پس از شکست تیمش مقابل انگلیس در ضربات پنالتی از رفتار بازیکنان تیم حریف در داخل زمین انتقاد کرد. دیدار تیم های انگلیس و کلمبیا در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ در پایان ۱۲۰ دقیقه با نتیجه تساوی ۱-۱ تمام شد تا سه شیرها در ضربات پنالتی با نتیجه ۴-۳ پیروز شوند و در مرحله بعد به مصاف سوئد بروند.

پکرمن پس از بازی گفت:«بازیکنان انگلیس با کوچکترین برخوردی خودشان را روی زمین می انداختند. آن ها تنها فکر و ذکرشان خطا گرفتن بود. جای چنین حرکاتی در داخل زمین فوتبال نیست. مردم باید دقت بیشتری به رفتار انگلیسی ها بکنند. باید بیشتر از فوتبال دفاع کنیم و جلوی چنین حرکاتی را بگیریم. فوتبال بازی کردن در چنین شرایطی سخت بود. انگلیسی ها کار داور را سخت کردند. تاکتیک آن ها کاملا مشخص بود.»

گرت ساوت گیت، سرمربی انگلیس درباره این اظهارات همتایش در کلمبیا گفت:«شاید ما زرنگ تر شدیم. شاید حالا ما هم مثل دیگر تیم ها بازی می کنیم. ما بازی جوانمردانه را فراموش نکردیم و اگر هم بازیکنی سرنگون شد به این خاطر بود که حریف رویش خطا کرد. تعداد خطاهای بازی خیلی زیاد بود و فکر می کنم ما حتی نصف حریف هم خطا نکردیم. به انضباط بازیکنانم افتخار می کنم. توانستیم کنترل اعصاب مان را در شرایطی سخت حفظ کنیم و شایسته پیروزی بودیم.»

رادامل فالکائو که سابقه بازی برای منچستریونایتد و چلسی را دارد هم گفت:«داور کاملا به سود انگلیس سوت زد. تمامی صحنه های ۵۰/۵۰ را به سود آن ها سوت زد. ما با نهایت توان مان تا دقیقه ۱۲۰ جنگیدیم اما در ضربات پنالتی شانس با ما نبود. با غم و ناامیدی از جام خداحافظی می کنیم. کلمبیا با قدرت بیشتری باز می گردد.»

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه