انتقاد فرناندو هیرو از عملکرد بازیکنان تیم اسپانیا در جام جهانی ۲۰۱۸

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
تیم اسپانیا

سرمربی تیم ملی اسپانیا از عملکرد تیمش در بازی با مراکش در جام جهانی ۲۰۱۸ رضایت ندارد. فرناندو هیرو پس از تساوی ۲-۲ اسپانیا مقابل مراکش که به لطف توقف تیم پرتغال مقابل ایران منجر به صدرنشینی لاروخا بالاتر از پرتغال در گروه دوم جام جهانی با ۵ امتیاز شد، به انتقاد از عملکرد شاگردانش پرداخت.

هیرو پس از بازی به خبرنگاران گفت:«می دانستیم که سه بازی دشوار در مرحله گروهی در انتظارمان است اما با این وجود باید بهتر کار می کردیم. ما نباید اینقدر به آسانی به حریفان موقعیت دهیم. خیلی راحت گل می خوریم اگر می خواهیم به رویای مان برسیم باید اشتباهات کمتری انجام دهیم. تیم ما جای پیشرفت زیادی دارد. ما بازیکنان باکیفیت زیادی داریم اما در بازی هایی که حریف فیزیکی کار می کند به مشکل می خوریم و باید راه حلی برای این مسئله بیابیم. تیمی که می خواهد قهرمان شود نباید در ۳ بازی ۵ گل دریافت کند. با این وضع نمی توانیم به فینال برسیم. از قبل بازی می دانستیم مراکش برای اعاده حیثیت به بازی خواهد آمد و برای کسب پیروزی تلاش خواهد کرد. مراکش حقش کسب امتیازات بیشتری در این جام بود. باید بگویم که با خوش شانسی توانستیم صدرنشین شویم.»

ایسکو، ستاره تیم اسپانیا هم که گل اول تیمش را در این بازی بثمر رساند گفت:«در این بازی هم نتوانستیم بازی همیشگی خودمان را ارائه کنیم. حالا مرحله حذفی آغاز شده و دیگر بازی ها مرگ و زندگی است. باید تمرکز بیشتری داشته باشیم چون نباید اینقدر به راحتی گل بخوریم از نظر حفظ توپ و کنترل بازی مشکل داریم. باید با حواس جمع تری کار کنیم چون یک تیم خوب می تواند ما را به خانه بفرستد.»

در پایان دور سوم مرحله گروهی، تیم اسپانیا با ۵ امتیاز صدرنشین گروه دوم شد و تیم پرتغال هم به دلیل  گل زده کمتر در رده دوم جای گرفت. تیم ایران با ۴ امتیاز در رده سوم قرار گرفت و مراکش هم با ۱ امتیاز قعرنشین شد.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. مجید

    اگه گل ایران مردود اعلام نمیشد الان تیم اسپانیا بود که حذف شده بود .خب دیگه بر خلاف جام های قبل باید خوش شانسی شون رو جشن بگیرند

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه