سرمربی انگلیس: تا به اینجا بهترین تیم جام جهانی ۲۰۱۸ بودیم

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
جام جهانی 2018 تیم انگلیس

سرمربی انگلیس نسبت به موفقیت این تیم در جام جهانی  ۲۰۱۸ خوش بین است. گرت ساوت گیت که تیمش در بازی نخست خودش در جام جهانی ۲۰۱۸ توانست به لطف درخشش هری کین به یک پیروزی لحظات پایانی مقابل تونس دست یابد، اعتقاد دارد انگلیس بهترین تیم دور اول مرحله گروهی رقابت ها بوده است.

ساوت گیت به خبرنگاران گفت:«فکر می کنم همه تیم های مدعی فتح جام جهانی می خواهند که نمایش های بهتری در بازی های بعدی ارائه دهند و قطعا بهتر خواهند شد اما فکر نمی کنم تیمی در دور اول بهتر از انگلیس بازی کرده باشد. از عملکرد شاگردانم تا به اینجا بسیار راضی هستم. از ذهنیتی که دارند و همچنین صبوری که در بازی شان مشخص بود خوشحالم.

درست است که در دقایق پایانی پیروز شدیم اما از نحوه بازی تیم راضی هستم. اکثر بازیکنان ما تجربه حضور در جام جهانی را ندارند و خوشحالم که در نخستین بازی خود توانستند عملکرد خوبی داشته باشند و پیروز شوند. آن ها هیچ وقت این بازی را فراموش نخواهند کرد. حالا باید به همین روند ادامه دهیم و بهتر شویم.»

لو رفتن ترکیب انگلیس برای بازی با پاناما توسط رسانه های این کشور باعث ایجاد حاشیه جدید در اردوی سه شیرها شده است. انتقاد ساوت گیت و بازیکنان انگلیس از رسانه های این کشور بابت انتشار ترکیب تیم باعث شکراب شدن رابطه تیم ملی با خبرنگاران انگلیسی شده و بحث های زیادی در مورد وظیفه رسانه ها در چنین شرایطی در گرفته است.

انگلیس از دور دوم مرحله گروهی در ساعت ۱۶:۳۰ روز یکشنبه به مصاف تیم پاناما می رود. سه شیرها در صورت پیروزی در این بازی می توانند صعودشان به مرحله یک هشتم نهایی را قطعی کنند. تنها نگرانی ساوت گیت برای این بازی مصدومیت دله آلی است که نتوانسته در تمرینات روزهای اخیر شرکت کند و انتظار می رود این بازی را از دست دهد.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar abbas

    ُسلام وخسته نباشید اگر به نحوه محاسبه امتیازات در مسابقه پیش بینی اعتراض داشته باشیم از چه طریقی میتونیم در ارتباط باشیم؟

  2. Avatar مهدی

    اره لاک پشت ها هم پرواز میکنند

  3. Avatar سجاد جلیل نژاد

    سرمربی انگلیس: تا به اینجا بهترین تیم جام جهانی ۲۰۱۸ بودیم 😐

    آره . دو بار

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه