سرمربی انگلیس: در جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانیم تاریخ ساز شویم

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
جام جهانی 2018 تیم انگلیس گرث ساوث گیت

سرمربی انگلیس اعتقاد دارد یک فرصت تاریخی نصیب این تیم در جام جهانی ۲۰۱۸ شده است. گرت ساوت گیت در آستانه بازی سه شنبه شب تیمش مقابل کلمبیا در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ ، عنوان کرده این بازی فرصت خوبی برای انگلیس که از سال ۲۰۰۶ در مراحل حذفی رقابت های ملی موفق به کسب پیروزی نشده است تا ناکامی هایش را جبران کند.

ساوت گیت به خبرنگاران گفت:«اکثر بازیکنان ما تجربه حضور در جام جهانی و رقابت های ملی را ندارند و بازی با کلمبیا فرصتی بزرگ برای آن ها است. این بازیکنان فرصت دارند که نام خودشان را در تاریخ فوتبال انگلیس ثبت کنند. خواسته من از شاگردانم این است که همانند بازی های قبلی فوتبالی هجومی ارائه دهند. باید عملکردی که در بازی های قبلی داشتیم را تکرار کنیم. همه دوست دارند در چنین بازی هایی حضور داشته باشند و تیم ما واقعا برای این بازی هیجان زده است. کلمبیا تیم خوبی است و باید به آن ها احترام بگذاریم. از الان نباید به مراحل بعد فکر کنیم. باید روی این بازی و تاکتیک های خودمان تمرکز کنیم.»

خوزه پکرمن هم در نشست خبری خودش درباره آخرین وضعیت خامس رودریگز گفت:«مصدومیت رودریگز جدی نیست. هنوز یک روز دیگر تا بازی باقی مانده و باید ببینیم او چه احساسی خواهد داشت. امیدواریم که بتواند در این بازی به میدان برود. اگر رودریگز نتواند در این بازی به میدان برود، از لوئیز موریل استفاده خواهیم کرد. او عملکرد خوبی مقابل سنگال داشت.»

پکرمن همچنین درباره بازی با انگلیس گفت:«همه تیم هایی که به این مرحله رسیدند تیم های خوبی هستند. انگلیس تیم جوانی است که بازیکنانش اعتماد بنفس بالایی دارند. آن ها بازیکنانی عالی از جمله هری کین را دارند. ما باید مراقب کین باشیم چون او بسیار زهردار است. بازی نزدیکی خواهد شد اما ما به توانایی های خودمان اطمینان داریم.»

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. فرهام

    همه میخوان تاریخ ساز شن..

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه