اولین اطلاعات از گوشی Meizu MX6 لو رفت

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت چینی «میزو» (Meizu) در حال ساخت تلفن همراه جدیدی با نام MX6 است که به‌تازگی مشخصات سخت افزاری آن در بنچمارک GeekBench لو رفته است.

گوشی Meizu MX6 رسما هفته‌ی پیش معرفی شد؛ اما چیزی از مشخصات سخت افزاری آن گفته نشد. خوشبختانه اطلاعاتی از این گوشی لو رفته که ما را با این محصول بیشتر آشنا می‌کند. با توجه به اطلاعات، این تلفن همراه هوشمند از تراشه‌ی مدیاتک Helio X20 بهره می‌برد که یک پردازنده‌ی ده هسته‌ای با فرکانس ۱.۳۹ گیگاهرتز در آن قرار گرفته است. در حقیقت تراشه‌ی Helio X20‌ از چندین تراشه‌ی ARM تشکیل شده که ۴ عدد آن‌ها ARM Cortex-A53 با فرکانس ۱.۴ گیگاهرتز، ۴ عدد دیگر ARM Cortex-A53 با فرکانس ۱.۸۵ گیگاهرتز و دو عدد آن‌ها هم Cortex-A72 با فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز است. همچنین مشخص شده که این گوشی ۴ گیگابایت رم دارد.

Meizu-MX6-specs-price

تلفن همراه هوشمند MX6 در آزمایش‌های Geekbench امتیاز ۱۸۲۲ را در حالت تک هسته‌ای و امتیاز ۵۱۸۳ را در حالت چند هسته‌ای به‌دست آورده است.

از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به اندروید ۶.۰ و رابط کاربری UX اشاره کرد. همچنین قبلا هم اطلاعاتی از این گوشی رفته بود که به وجود صفحه نمایشی با دقت تصویر ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل اشاره می‌کردند. ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و دوربین پشت ۱۲ مگاپیکسلی به همراه دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی هم روی آن قرار گرفته است.

چند روز پیش تصاویری از این محصول منتشر شده بود که می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید:

Meizu-MX6 Meizu-MX6-2

با توجه به شایعات شرکت میزو مدل ۳۲ گیگابایتی این تلفن همراه هوشمند را با قیمت ۲۹۵ دلار و مدل ۶۴ گیگابایتی آن را با قیمت ۳۰۵ دلار راهی بازار خواهد کرد. این تلفن همراه هوشمند در تاریخ ۲۹ تیر ماه به نمایش در می‌آید.

‌‌‌

منبع: Geekbench

‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ
مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar ali

    من گوشی پرو ۵ و ام‌ایکس ۵ این برند خریدم.از لحاظ سخت افزاری عالی هستن.روت شدنش فقط با یه تیکه!!
    تعویض رامش‌فوق العاده ساده.
    هر دوشو از بشت فون خریدم.من که از دوتاشم راضیم.
    پرو ۶ هم برا یکی دیگه خریدم‌تو راهه.این دیگه فوق العادس.منظرم بست‌فون ازش آنباکسینگ بده بیرون

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه