اولین اطلاعات از Need for Speed جدید به بیرون درز کرد

۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

استودیوی بازی‌سازی Ghost Games قصد دارد قسمت جدید مجموعه بازی‌های Need for Speed را در نمایشگاه E3 2017 معرفی کند. امروز یکسری اطلاعات از این بازی به بیرون درز کرد. براساس اطلاعات منتشر شده این بازی تا پایان سال ۲۰۱۷ راهی بازار خواهد شد. گفته شده که برخلاف قسمت قبل می‌توان سناریوی داستانی و تکنفره این بازی را در حالت آفلاین بازی کرد. حتما می‌دانید که برای بازی کردن قسمت قبلی این مجموعه بازی‌ها حتما باید به انیترنت وصل می‌شدید.

استودیوی Ghost Games به این موضوع اشاره کرده که قابلیت شخصی‌سازی خودروها بیش از پیش به این بازی اضافه شده و نقش پررنگی را ایفا می‌کند. گفته شده در قسمت جدید تعقیب و گریز از دست پلیس و مسابقه‌های خیابانی مختلفی را مشاهده خواهید کرد. سازندگان بازی به این موضوع اشاره کرده‌اند تعقیب و گریزهای بازی از هیجان‌ بسیار بالایی برخوردا هستند و گیمرهای صحنه‌های جالبی را در این بازی خواهند دید.

انتظار داریم که اطلاعات بیشتری از این بازی در کنفرانس شرکت EA که قبلا از نمایشگاه E3 2017 برگزار می‌شود، منتشر شود. به احتمال زیاد در کنفرانس EA اطلاعات بیشتری از بازی‌های Star Wars: Battlefront 2، FIFA 18 و بازی‌های دیگر این شرکت منتشر خواهد شد.

 

منبع: VG247
telegram_ad2_1

 

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar امیر اسدی

    از همین الان میشه با اطمینان کامل گفت حتی نمیتونه نزدیک به Most Wanted 2005 بشه.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه