فردا اولین بازی واقعیت مجازی جنگ ستارگان عرضه می‌شود

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

ترکیب دنیای جنگ ستارگان با یک بازی واقعیت مجازی قطعا هیجان‌انگیز خواهد بود؛ مخصوصا اگر آن بازی رایگان هم باشد. این بازی جدید Trials on Tatooine نام دارد که توسط استودیوی Industrial Light & Magic و با همکاری Lucasfilm ساخته شده است. این بازی فردا برای هدست واقعیت مجازی HTC Vive عرضه می‌شود و برای تجربه‌ی آن هم نباید پولی پرداخت کنید.

بازی Trials on Tatooine یک عنوان رایگان برای هدست واقعیت مجازی HTC Vive خواهد بود.

در این بازی گیمرها به وسیله‌ی «شمشیر نوری» (Lightsaber) به مبارزه با دشمنان و Stromtrooper ها می‌پردازند. همچنین مشخص شده که این عنوان سرشار از صحنه‌های سینمایی مختلف است که مورد توجه علاقه‌مندان به دنیای جنگ ستارگان قرار می‌گیرد. این اولین‌باری نیست که از روی مجموعه‌ی جنگ ستارگان عنوانی برای هدست‌های واقعیت مجازی ساخته می‌شود. سال گذشته هم سعی شده بود از دنیای این مجموعه فیلم‌ها بازی تولید شود؛ اما بازی Trails on Tatooline اولین عنوانی است که استودیوی Lucasfilm در ساخت آن نقش داشته است.

استودیوی industrial Light & Magic هم یکی از زیرمجموعه‌های شرکت Lucasfilm است که تا این لحظه در حوزه‌ی تکنولوژی‌های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده کار می‌کرده است. این استودیو در ساخت فیلم‌های جدید جنگ ستارگان هم همکاری‌هایی داشته است.

در ادامه می‌توانید اولین تریلر منتشر شده از این بازی را مشاهده کنید:

منبع: The Verge

‌‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه