اولین فورد موستانگ بولیت ۲۰۱۹ فروخته شد

۳۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
فورد موستانگ بولیت

فورد موستانگ بولیت ۲۰۱۹ یکی از هیجان‌انگیزترین میهمانان نمایشگاه خودرو دیترویت امسال بود. اولین دستگاه از این خودرو با قیمت ۳۰۰ هزار دلار به فروش رفت.

در جریان برگزاری نمایشگاه خودرو دیترویت، فورد با محصول هیجان‌انگیز در این رویداد حاضر شد. این خودرو، مدل ۲۰۱۹ موستانگ بولیت بود. اگر در جریان اخبار خودروی روز باشید، حتما می‌دانید که نام این خودرو به مناسبت سالگرد ۵۰ سالگی فیلم بولیت انتخاب شده که در ساخت فیلم، از مدل ۱۹۶۸ موستانگ GT فست‌بک استفاده شد.

فورد موستانگ بولیت

فورد موستانگ بولیت ۲۰۱۹ به یک موتور ۸ سیلندر خورجینی با حجم ۵ لیتر مجهز شده که می‌تواند حداکثر قدرت ۴۷۵ اسب‌بخار و گشتاور ۵۶۹ نیوتون‌متر تولید کند. این خودرو با رنگ سبز خاص (Dark Highland Green) در نمایشگاه دیترویت حاضر شد و اولین دستگاه ساخته شده از آن با کد شناسایی V001 به حراجی گذاشته شد. درحالی‌که فورد موستانگ GT پرمیوم حدود ۴۴ هزار دلار قیمت دارد، اسب سرکش آمریکایی دیترویت با قیمت ۳۰۰ هزار دلار به فروش رفت.

آیا شما حاضر بودید با مبلغ ۳۰۰ هزار دلار، اولین دستگاه از فورد موستانگ بولیت ۲۰۱۹ را تهیه کنید یا با همین پول صاحب فراری ۴۸۸ مدل ۲۰۱۸ شوید؟

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. جعفر

    صد در صد فورد موستانگ

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه