اکسپریا J1 طرح متال گیر عرضه شد

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اگر از طرفداران مجموعه بازی‌های متال گیر هستید و می‌خواهید تا دو هفته‌ی دیگر هم شماره‌ی پنجم این مجموعه‌ی بزرگ را بازی کنید، شاید دل‌تان بخواهد اکسپریا جدید سونی را هم ببینید.

به مناسبت عرضه‌ی شماره‌ی پنجم از مجموعه بازی‌های متال گیر سالید، شرکت سونی به همکاری کونامی تصمیم به عرضه‌ی نسخه‌ای ویژه از اکسپریا J1 مختص این بازی گرفته است.

سونی اخیرا از گوشی سونی اکسپریا J1 با طرح «متال گیر سالید ۵: درد فانتوم» (Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain) رونمایی کرده است. این گوشی که در عکس زیر هم پیدا است، طراحی خاصی دارد و در ژاپن عرضه شده است.

طرح پشت این گوشی، لوگوی Outer Heaven است . این لوگو، پایگاه شخصیت اصلی متال گیر سالید ۵ یعنی «بیگ باس» است. تمام ضد-قهرمان‌های این مجموعه تا به امروز سعی در بازسازی این پایگاه نظامی بزرگ و ایدئولوژی‌های «بیگ باس» داشته‌اند. در متال گیر سالید ۵، بازی‌کننده‌ها برای اولین بار این امکان را خواهند داشت تا کنترل بزرگ‌ترین ضدقهرمان مجموعه یعنی «بیگ باس» را به همراه پایگاه بزرگ نظامی‌اش که همان Outer Heaven است به‌دست بگیرند.

Xpeira_2 Xperia_1

به غیر از طرح Outer Heaven در پشت این اکسپریا، این گوشی هم‌چنین زنگ‌های موبایل و تصاویر پس‌زمینه‌ای مختص بازی متال گیر سالید ۵ دارد. نسخه‌ی دیجیتال کتابچه‌ی هنری بازی هم در این گوشی قرار داده شده است.

کدی هم به همراه این گوشی به خریداران داده می شود که توسط آن می‌توان کتاب‌های مصور متال گیر سالید را دانلود کرد. تعدادی موسیقی از بازی‌های متال گیر هم در گوشی وجود خواهد داشت.

بخش‌های دیگر این گوشی، دقیقا مثل یک اکسپریا J1 کامپکت معمولی است. اگر مشخصات گوشی را نمی‌دانید، اکسپریا J1 یک صفحه‌ی ۴.۳ اینچی HD دارد، پردازنده‌اش اسنپ‌دراگون ۸۰۰ و حافظه‌ی RAM آن هم دو گیگابایت است. دوربین اصلی این گوشی ۲۰.۷ مگاپیکسل و دوربین سلفی آن هم ۲.۲ مگاپیکسل دقت عکس‌برداری دارد.

این گوشی در ژاپن ۶۰ هزار ین (حدود ۶۰۰ دلار) قیمت‌گذاری شده است.

منبع:‌ UberGizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه
دسته‌بندی‌های منتخب برای شما