شما بگویید؛ ایران برای اولین‌بار از گروه خودش صعود خواهد کرد؟

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
بازی ایران و پرتغال جام جهانی 2018

بازی سرنوشت‌سازمان در راه است. بازی ایران و پرتغال حالا تبدیل به حساس‌ترین بازی گروه B جام جهانی ۲۰۱۸ شده چون می‌تواند تکلیف تیم‌های صعودکننده را مشخص کند.

تنها راه ایران برای صعود بردن پرتغال است. خوشبختانه تعداد گل‌هایش مهم نیست اگر بخواهیم مثبت‌اندیش باشیم. ولی اگر هیجان‌زده نباشیم احتمالا شانس پیروزی ما مقابل پرتغال زیاد نیست. پرتغال قهرمان اروپاست که یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال یعنی کریستیانو رونالدو را در خط حمله‌اش دارد. بازیکنی که می‌تواند جلوی اسپانیا و دخیا هت‌تریک کند. منطق و محاسبات و آمار روی کاغذ این را می‌گویند. اما همین آمار و پیش‌بینی‌ها می‌گفتند که ایران بیش از یک گل از اسپانیا خواهد خورد و به طرز فجیعی می‌بازیم. ما توانستیم آمارها را در هم بشکنیم. با یک دفاع منسجم و چند موقعیت حمله که متاسفانه به گل تبدیل نشد و در نهایت اسپانیا با دشواری توانست با یک گل ایران را شکست بدهد.

حتی بازی اول‌مان با مراکش هم بازی سرنوشت‌سازی بود. مراکش بدون شکست از گروه خودش بالا آمده بود و بازیکنانش در لیگ‌های اروپایی مطرح بازی می‌کردند. با این وجود بازیکنان ما با یک بازی منطقی و خوب جلوی مراکش به پیروزی رسیدند. شاید همین دو بازی توقعات را از تیم ملی‌مان زیاد کرده باشد. ما چند سد را پشت سر گذاشتیم و حالا امید صعود داریم. امیدواریم به بازیکنان سخت‌کوش‌مان و تاکتیک مربی کهنه‌کارمان. از یک طرف امیدمان را داریم و از طرف دیگر واقعیت‌ها و اعداد و آمار را. این‌بار نتیجه تساوی به کارمان نمی‌آید در نتیجه شاید مجبور بشویم از لاک دفاعی بیرون بیاییم که ضررش احتمال گل خوردن است اما از طرف دیگر شانس گل زدن را هم بیشتر می‌کند. خیلی‌ها هم تصور می‌کنند اگر فقط جلوی کریستیانو رونالدو را بگیریم کافی است. یا اینکه چون کی‌روش پرتغالی است احتمالا بازی تیم ملی کشورش را می‌شناسد.

شما چه نظری دارید؟ فکر می‌کنید ایران می‌تواند با بردن پرتغال از گروه خودش صعود کند؟ راستی یک شانس دیگر هم داریم. با پرتغال به تساوی ۴-۴ برسیم و اسپانیا هم از مراکش ببازد تا با اختلاف گل ما شانس صعود داشته باشیم. شما بگویید؛ ایران از گروه خودش صعود خواهد کرد؟

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۴ دیدگاه
  1. amirreza

    در جواب به آقای ( سایبرپانک ) ::::

    باید بگم چیزی که شما گفتید واقع بینانه خیر کاملا اشتباه هست . من چند تا دلیل دارم :
    ۱: این جام جهانی ، جام جهانی شگفتی هاست . کی فکرشو میکرد آلمان از مکزیک بخوره ؟؟؟ کی فکرشو میکرد آرژانتین با اون همه مسی مسی کردنش در آستانه حذف شدن باشه و……
    ۲: تو بازی با اسپانیا خودتون دیدید اونا به هر دری زدن نتونستن کاری بکنن و راموس بین نیمه اول و دوم اونقدر داغ کرده بود که تو بازی پرتغال اصلا سابقه نداشت . یه گل هم به لطف شانس همیشگی زدن که بعدش هم اعتراف کردن و ما هم یه گل زدیم ولی مردود شد ..
    ۳: اگه قبل بازی میگفتن وحید امیری به پیکه لایی میده و رد میشه همه میخندیدن ولی همه با چشم خودشون دیدن که پیکه بد جور لایی خورد …
    ۴: ودر آخر همه قبول دارن که اسپانیا خیلییییی سر تر از پرتغاله و تو تیم پرتغال همه امیدشون به رونالدو هست . مثل مصر که کل تیمشون روی محمد صلاح میگرده . اگه ما بتونیم کاری کنیم که رونالدو خطا نگیره و کامل بسته باشه از پرتغال چیزی جز آب پرتقال نمیمونه و یکی یکی بچه ها یه لیوان مینوشن … به سلامتی همه بچه های تیم امشب نفری یه لیوان آب پرتقال مهمون تیم ملی هستیم ….

  2. سایبرپانک

    طرفداری چیز خوبیه اما اینکه باعث بشه واقعیت ها رو نبینید، یک مقدار ترسناک و مشکل ساز خواهد شد.

    واقع بینانه : قطعا خیر
    خود رونالدو حداقل ۳ گل رو به ایران خواهد زد.

  • 1
  • 2
loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه