ایسوس بر روی یک کروم‌بوک بسیار گران‌قیمت کار می‌کند

۲ آبان ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در بین دستگاه‌های مختلف قابل حمل در حال حاضر یکی از عجیب‌ترین دستگاه‌های بازار کروم‌بوک است. مسلما حضور گوگل برای تولید لپ‌تاپ اتفاق جالبی است اما علاقه و تمایل به خرید این گجت آنقدرها هم زیاد نیست.

همانطور که پیش از این هم در خبرها خوانده‌ایم سامسونگ در حال کار بر روی یک کروم‌بوک است و طبق آخرین اخباری که بیرون درز کرده مشخص شده ایسوس هم دارد یک کروم‌بوک می‌سازد و وارد این میدان شده است.

کروم‌بوک جدید ایسوس که Chromebook C302CA نام دارد، یک دستگاه کاملا قابل انعطاف است که می‌تواند با خم شدن ۳۶۰ درجه به یک تبلت تبدیل شود. در حالی که اغلب کروم‌بوک‌های موجود در بازار قیمت‌های نسبتا پایین دارند و برای کارهای معمول و کارهای نسبتا سبک مناسب به نظر می‌رسند، اما محصولی که ایسوس تولید کرده از رویه دیگری پیروی می‌کند.

درون این کروم‌بوک یک پردازنده Intel Core m3-6730، هشت گیگابایت RAM، مقدار ۳۲ گیگابایت حافظه eMMC، صفحه‌نمایش ۱۲.۵ اینچی که لمسی است و رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ وجود دارد.

همانطور که می‌بینید مشخصات این کروم‌بوک کاملا مناسب‌اند اما قیمت آن چندان ارزان نیست. کروم‌بوک ایسوس ۸۷۰ دلار است. گرچه این مدل یکی از قوی‌ترین کروم‌بوک‌هایی است که دیده‌ایم ولی این قیمت برای یک کروم‌بوک زیاد به نظر می‌رسد. در واقع با این قیمت کروم‌بوک مورد بحث با لپ‌تاپ‌های رده‌بالای ویندوزی در رقابت قرار می‌گیرد در حالی که آن لپ‌تاپ‌ها از کروم‌بوک بسیار کاربردی‌تر هستند.

منبع: PhoneArena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه