در بازی طرفداران فیفا با باحال‌ترین طرفداران فوتبال در ارتباط باشید

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
طرفدار فوتبال

جام جهانی فوتبال به گونه ای خاص طرفداران فوتبال از تمامی نقاط جهان را گرد هم می آورد به نحوی که هیچ تورنومنت فوتبالی و حتی هیچ ورزش دیگری چنین توانایی را نخواهد داشت. بدون توجه به اینکه اهل چه کشوری هستید، چه سنی دارید، دختر هستید یا پسر و … فوتبال و پیش بینی مسابقات فوتبال جام جهانی برای همه افراد هیجان و جذابیت‌های خاص خودش را دارد. به همین دلیل فیفا به همراه یکی از حامیان مالی اش، هواپیمایی قطر مسابقه جالبی را طراحی کرده اند تا هواداران را بیش از پیش برای این رقابت ها متحد کنند. مسابقه طرفداران فیفا!

برنده این مسابقه بلیط سفر به روسیه و تماشای دیدار نیمه نهایی در شهر سنت پترزبورگ را کسب خواهد کرد، نحوه بازی بسیار آسان است، باید خودتان را با استفاده از ۵ ایموجی معرفی کنید. در هر یک از شبکه های اجتماعی که فعال هستید می توانید با استفاده از ۵ ایموجی شانس خود را امتحان کنید. تنها کافیست در صفحه رسمی جام جهانی فوتبال در اینستاگرام، فیس بوک، توئیتر و یا اینستاگرام و فیس بوک هواپیمایی قطر این ایموجی ها را به اشتراک بگذارید.

این مسابقه از ۱۸ می تا ۲۵ می برگزار خواهد شد و برنده این مسابقه برای دیدار نیمه نهایی به سنت پترزبورگ مسافرت خواهد کرد و در هتل مورد نظر فیفا اقامت خواهد کرد و بلیط دیدار نیمه نهایی را نیز در اختیار خواهد داشت.

نکته جالبی که این مسابقه دارد این است که با کسانی مسابقه خواهید داد که هرگز ملاقاتشان نکرده اید وهیچ چیزی از آن ها نمی دانید و تنها با توجه به توصیفی که با استفاده از ایموجی از خود داشته اند و آن را ارسال کرده اند می توانید آن ها را بشناسید. استوری هایی که در اینستاگرام منتشر خواهند شد توسط کمپین fifa fan match بررسی خواهند شد و در نهایت برنده این مسابقه اعلام خواهد شد.
برای اینکه بیشتر با این مسابقه آشنا شوید و ببینید که سایر افراد چگونه خود را توصیف کرده اند می توانید هشتگ مربوط به این مسابقه، #fifafanmatch را دنبال کنید.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه