روزانه ۱۰۰ میلیون نفر عنوان‌های استودیوی Supercell را بازی می‌کنند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
Supercell

براساس جدیدترین آمار منتشر شده، روزانه ۱۰۰ میلیون کاربر عنوان‌های استودیوی Supercell ، سازنده‌ی بازی‌های Clash of Clans و Clash Royale را بازی می‌کنند.

استودیوی Supercell اعلام کرد که روزانه بیش از ۱۰۰ میلیون نفر، بازی‌های این شرکت را تجربه می‌کنند.

بازی‌های رایگان روی پلتفرم‌های موبایل بسیار محبوب هستند. از جمله شرکت‌هایی که در این زمینه بسیار موفق بوده، Supercell است. این استودیو امروز اعلام کرد که روزانه بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر بازی‌های این شرکت را تجربه می‌کنند. این شرکت گفت که این مقدار بازی‌کننده در روز بیشتر از شهرهای لندن، پکن، دهلی، نیویورک، توکیو، سئول، ریو دو ژانیرو، مسکو و بوئنوس آیرس بوده‌اند.

این میزان کاربر عنوان‌های Clash of Clans، Clash Royale، Boom Beach و Hay Day را بازی می‌کنند. البته بازی Clash Royale مدتی پیش راهی بازار شده و به سرعت هم مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

استودیوی Supercell به همین مناسبت ویدیویی برای تشکر از بازی‌کننده‌ها منتشر کرده که در ادامه می‌توانید آن را ببینید:

‌‌‌‌‌‌

یکی از بنیان‌گذاران این استودیو گفته: “۱۰۰ میلیون کاربر. وقتی این خبر را شنیدم بسیار شگفت‌زده شدم. افراد زیادی بازی‌های ما را در یک روز تجربه می‌کنند. من از تمام این بازی‌کننده‌ها که در سرتاسر دنیا قرار دارند، تشکر می‌کنم.”

البته باید به این موضوع اشاره کنیم که بازی‌های این استودیو با پرداخت درون برنامه‌ای هم همراه هستند و به همین دلیل درآمد بسیار زیادی هم برای Supercell به همراه دارند.

منبع: Android Authority

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar رضا

    چرا در آخر به فارسی تشکر نکرد !!!!! در حالی که خیلی از کاربراش ایرانی هستن

  2. Avatar سید علی

    سلام به اهالی بازی خصوصا کلش معروف ، این بازی بسیار طرفدار داره در ایران ،من خودم لیدر بودم با لول ۱۲۰ که سه ماهه ترک کردم :)و بازیو خداروشکر گذاشتم کنار،عزیزان واقعیت اینکه این بازی به شدت اعتیادآوره به طرزیکه یواش یواش میشه تمام زندگیت چون وسط غذاخوردن موقع خوابیدن موقع درس خوندن باید کنارت باشه و شمارو از واقعیات زندگیت دور میکنه و تمام وقتیکه باید با خانواده بگذرونید رو میگیره،مهم اینکه تازمانیکه بازیو کنار نگذارید فکر میکنین اینکار شدنی نیست ولی وقتی بازیو ببوسیدو بذارید کنار میبینید چه ظلمی به خودتون کردین که زودتر اینکارو نکردین من اصلا این بازیارو به این سبک توصیه نمیکنم ،بازم صلاح مملکت خویش خسروان دانند ،ممنون که خوندید یا علی.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه