[E3 2016] احتمال ساخت بازی جدید سازندگان Dark Souls برای PlayStation VR

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

استودیوی From Software که مدتی پیش بازی «ارواح تاریک ۳» (Dark Souls 3) را راهی بازار کرده بود، روی پروژه‌ی جدیدی کار می‌کند که به احتمال زیاد برای هدست واقعیت مجازی PlayStation VR و سایر کنسول‌های بازی عرضه خواهد شد.

با توجه به ویدیوی منتشر شده، استودیوی From Software بازی جدیدی در سال ۲۰۱۷ راهی بازار می‌کند.

سازندگان بازی ارواح تاریک ۳ مدتی پیش اعلام کردند که دیگر نسخه‌ی جدید این مجموعه بازی‌ها را راهی بازار نمی‌کنند و حتی «هیدتاکا میازاکی» (Hidetaka Miyazaki) سازنده‌ی این عنوان هم گفته بود که بازی بعدی آن‌ها یک عنوان علمی-تخیلی خواهد بود؛ اما به نظر می‌رسد که بازی جدید آن‌ها عنوانی برای هدست واقعیت مجازی PlayStation VR خواهد بود.

به تازگی ویدیویی در سایت Reddit قرار گرفته که در آن تاریخ تمام بازی‌های استودیوی From Software دیده می‌شود. در این ویدیو تاریخ عرضه‌ی بازی Armored Core در سال ۱۹۹۷ و حتی بازی ارواح تاریک ۳ که مدتی پیش منتشر شد هم دیده می‌شود. البته در این ویدیو نام بازی جدیدی به چشم می‌خورد که قرار است در سال ۲۰۱۷ برای کنسول‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ ، کامپیوترهای شخصی و PlayStation VR عرضه شود. در ادامه می‌توانید این ویدیو را ببینید:

‌‌‌‌‌‌‌‌

هیچ اطلاعاتی از این بازی جدید منتشر نشده و تنها می‌دانیم که این عنوان در فضای علمی-تخیلی ساخته خواهد شد. این احتمال وجود دارد که بازی جدید استودیوی From Software در E3 2016 به نمایش در بیاید. بی صبرانه منتظر معرفی این عنوان جدید هستیم.

منبع: Engadget

‌‌‌‌‌

E3_News
کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar اموزش فتوشاپ

    واقعا چیز خفنیه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه