بازی مافیا ۳ در راه است

۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت Take-Two به تازگی چند دامین مختلف در ارتباط با بازی مافیا ۳ ثبت کرده و به همین دلیل این احتمال وجود دارد که به زودی شاهد معرفی این عنوان باشیم.

مجموعه بازی‌های مافیا از جمله عنوان‌هایی به‌حساب می‌آیند که علاقه‌مندان زیادی دارند. به نظر می‌رسد که شرکت ۲K قصد دارد، قسمت سوم این مجموعه بازی‌ها را معرفی کند.

شرکت Take-Two که یکی از زیر مجموعه‌های ۲K به‌حساب می‌آید، درحال ساخت این بازی است. براساس اطلاعاتی که در سایت NeoGAF منتشر شده، این شرکت دامین‌های mafia3thegame.com، mafiaiiithegame.com، mafiathree.com و mafiathreethegame.com را در تاریخ ۴ تیرماه ثبت کرده است. درسال ۲۰۱۴ شایعاتی منتشر شده بود که به واسطه آن‌ها، سازندگان این بازی در حال جذب صداپیشه‌های مختلف برای عنوانی شبیه به مافیا بوده‌اند. پس از این شایعات، همه چیز ساکت شد و دیگر خبری درباره این بازی منتشر نشد.

Mafia3

در اوایل سال ۲۰۱۵ یکی از سازندگان بازی در صفحه تویترش درباره بازی مافیا ۳ صحبت کرده بود. این احتمال هم موجود داشت که در E3 امسال شاهد معرفی مافیا ۳ باشیم که چنین اتفاقی رخ نداد. لازم به ذکر است که بازی مافیا ۲ پنج سال پیش راهی بازار شده بود.

منبع: VG247

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. احسان

    test 9

    به به
    &#۱۲۸۵۲۳;&#۱۲۸۵۲۲;

  2. مجید

    من اعتقادی به این بازی ندارم.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه