بازی کردن Dota 2 از این پس شماره موبایل می‌خواهد

۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

طبق خبری که شرکت بازی‌سازی والو منتشر کرده است، بازی‌کننده‌ها دوتا ۲ (Dota 2) برای اینکه در مسابقات شرکت کنند، باید یک شماره‌ی موبایل به حساب کاربری‌شان اضافه کنند. این قانون برای جلوگیری از ساخت اکانت‌های متعدد از سوی یک بازیکن، اعمال شده است.

والو گفته است که ساخت یک اکانت دوم، در هر حالتی به تجربه‌ی رقابتی بازی‌ها صدمه می‌زند.

به ساخت اکانت‌های متعدد در یک بازی، به اصطلاح «اسمرف کردن» (Smurf) گفته می‌شود. این حرکت با هدف‌های متعددی انجام می‌شود، اما معمول‌ترین دلیل برای ساخت اکانت‌های متعدد، نشان ندادن قدرت خود است. بازی‌کننده‌های قوی‌تر، یعنی کسانی که سال‌هاست بازی می‌کنند، یک حساب کاربری جدید می‌سازند تا خودشان را به عنوان بازی‌کننده‌های تازه‌کار جای بزنند. کسانی هم هستند که به دلیل رفتار بد در طول بازی‌ها، به صورت خودکار وارد رده‌های پایین‌تر مسابقات می‌شوند؛ بسیاری از این بازی‌کننده‌ها هم به ساخت یک اکانت دیگر دست می‌زنند.

والو در پستی روی وبلاگ خود گفته است که ساخت یک اکانت دوم، در هر حالتی به تجربه‌ی رقابتی بازی‌ها صدمه می‌زند. البته این شرکت گفته است که یک شماره تلفن قرار نیست جلوی ساخت چند اکانت از سوی یک گیمر را بگیرد، اما مطمئنا باعث کاهش این حرکت خواهد شد.

بازی کردن مسابقات غیر رقابتی (Unranked) فعلا نیازی به افزودن شماره تلفن ندارد. حتی کسانی هم که در حال حاضر یک شماره تلفن را به اکانت خود اضافه کرده‌اند، باید از روز چهارم ماه می، دوباره این شماره را تایید کنند. می‌توان شماره را تغییر داد، اما پس از استفاده از شماره‌ای روی یک اکانت، تا سه ماه نمی‌توان از آن شماره روی اکانت دیگری استفاده کرد.

منبع: Polygon

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه