هایلایت؛ بازی کلمبیا و لهستان باعث امید کلمبیا و حذف لهستان شد

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
بازی کلمبیا و لهستان

تیم کلمبیا با پیروزی پرگل مقابل لهستان توانست امیدهایش را برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ حفظ کند. در آخرین بازی روز یازدهم جام جهانی ۲۰۱۸، تیم های کلمبیا و لهستان از دور دوم مرحله گروهی از ساعت ۲۲:۳۰ به مصاف یکدیگر رفتند که بازی کلمبیا و لهستان با ۳ گل به سود کلمبیا به پایان رسید. تیم لهستان با قبول دومین شکست خود از دور رقابت ها کنار رفت.

بازی با برتری تیم لهستان آغاز شد اما رفته رفته بازی متعادل تر شد و توپ بیشتر در میانه زمین جابجا می شد. در حالی که بنظر می رسید نیمه اول این بازی نزدیک و کم موقعیت با نتیجه تساوی بدون گل به پایان خواهد رسید تیم کلمبیا روی سانتر زیبای خامس رودریگز و با ضربه سر یری مینا در دقیقه ۴۰ توانست دروازه لهستان را باز کند تا پیروز به رختکن برود.

تیم کلمبیا نیمه دوم را بهتر از حریفش آغاز کرد و چند فرصت مناسب بدست آورد اما مهاجمان این تیم با بی دقتی آن ها را از دست دادند تا اینکه رادامل فالکائو در دقیقه ۷۰ روی پاس خوان کوئینترو با دروازه تک به تک شد و توانست گل دوم تیمش را بثمر برساند. کلمبیا از سردرگمی بازیکنان لهستان که دیگر امیدی به کسب نتیجه نداشتند استفاده کرد و روی پاس زیبای رودریگز و توسط خوان کوادرادو به گل سوم خودش هم رسید. تلاش های لهستان در دقایق پایانی برای کاهش اختلاف به نتیجه نرسید تا این تیم با شکست مقابل نماینده آمریکای جنوبی از دور رقابت ها کنار برود.

کلمبیا با این نتیجه ۳ امتیازی شد تا در رده سوم جدول گروه هشتم قرار بگیرد. تیم های ژاپن و سنگال هم با ۴ امتیاز به ترتیب در رده های اول و دوم گروه جای گرفتند. کلمبیا روز ۷ تیرماه در دور سوم به مصاف سنگال می رود و لهستان هم با ژاپن بازی خواهد کرد.

گزیده بازی‌های انگلیس و پاناما، کلمبیا و لهستان و ژاپن و سنگال را در ادامه می‌بینید:

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه