[E3 2016] بازی Prey پس از سال‌ها معرفی شد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه

در کنفرانس خبری شرکت Bethesda‌، قسمت دوم بازی Prey  پس از سال‌ها معرفی شد. این بازی توسط استودیوی Arkane Studios سازنده‌ی مجموعه بازی‌های Dishonored در حال ساخت است.

بازی Prey 2 در سال ۲۰۱۷ عرضه می‌شود.

براساس اطلاعات منتشر شده، بازی Prey  در سال ۲۰۱۷ برای کامپیوترهای شخصی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ عرضه می‌شود. این بازی یک عنوان اول-شخص اکشن با المان‌های علمی-تخیلی است که به آن ویژگی‌های روانشناسی اضافه شده است. گیمرها در نقش فردی به نام «مرگان یو» (Morgan Yu) قرار می‌گیرند که سوژه‌ی آزمایشی شده که در آن نژاد انسان‌ها تقویت می‌شود. بازی در سال ۲۰۲۳ و در یک ایستگاه فضایی رخ می‌دهد. در حالی که قهرمان بازی سعی می‌کند از این ایستگاه فضایی خارج شود، یکسری موجودات فضایی هم قصد دارند او را از بین ببرند. البته او برای مبارزه با بیگانه‌ها سلاح‌ها و قدرت‌های خاصی دارد که می‌تواند از آن‌ها استفاده کند.

در ادامه می‌توانید تریلر معرفی این بازی به همراه تصاویری که از آن منتشر شده را بینید:

قسمت اول این بازی سال‌ها پیش برای ایکس‌باکس ۳۶۰ و کامپیوترهای شخصی عرضه شده بود. پس از موفقیت قسمت اول، روند تولید دنباله‌ی این بازی آغاز شد؛ اما پس از چند سال کار ساخت این عنوان به کلی کنسل شد. خوشحالیم که دوباره‌ Prey 2 ساخته می‌شود.

منبع: Gematsu

‌‌‌‌‌‌

E3_News

‌‌‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar مسعود

    عجب بازی بود نسخه اولش من که چندین بار از اول تا اخرش بازی کردم زمان خودش هم گیم پلی و گرافیکش بالاتر از بقیه بازیها بود

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه