باندل جدید ایکس‌باکس وان معرفی شد

۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

به‌نظر می‌رسد که کنسول ایکس‌باکس وان به روزهای خوب نزدیک می‌شود. براساس اطلاعات منتشر شده این کنسول در ماه گذشته با افزایش فروش ۵۰ درصدی مواجه بوده و مایکروسافت توانسته به خوبی نظر بازی‌کننده‌ها را به سمت این کنسول جلب کند.

شرکت مایکروسافت باندل جدیدی از کنسول ایکس‌باکس وان را معرفی کرد.

به‌تازگی هم یک باندل جدید برای کنسول ایکس‌باکس وان معرفی شده است. اگر به شرکت الکترونیک آرتز و مجموعه بازی‌های Madden علاقه‌دارید، می‌توانید این باندل را خریداری کنید. این کنسول جدید که با قیمت ۳۹۹ دلار راهی بازار می‌شود، ۱ ترابایت هارد دارد و یک نسخه از بازی Madden NFL 16 هم در آن قرار گرفته است. همچنین بسته‌بندی این کنسول هم با توجه به بازی Madden طراحی شده است.

article_post_width_Xbox-One-Madden-NFL-16

مایکروسافت در این مدت باندل‌های مختلفی را برای بازی‌های فورتزا موتوراسپورت ۶ و Halo: The Master Chief Collection معرفی و عرضه کرده است. اما باندل Madden NFL 16 یک ویژگی خاص دارد. باخرید این باندل می‌توانید اشتراک یکساله سرویس EA Access را هم دریافت کنید که ۲۹.۹۹ دلار قیمت دارد. این سرویس که به شکل انحصاری برای کنسول ایکس‌باکس وان عرضه شده، امکانات خوبی را برای کاربران به‌همراه می‌آورد که از بین آن‌ها می‌توان به عرضه زودهنگام بازی‌های ورزشی الکترونیک آرتز برای این سرویس اشاره کرد. همچنین این شرکت برخی از بازی‌های خودش را به صورت رایگان در اختیار کاربران این سرویس قرار می‌دهد. کاربران عضو این شبکه می‌توانند بازی‌های شرکت الکترونیک آرتز را با ۱۰ درصد تخفیف خریداری کنند.
بازی Madden NFL 16 در تاریخ ۳ شهریور ماه برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۳، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس ۳۶۰ و ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود. البته این بازی برای کاربران سرویس EA Access درتاریخ ۲۹ مرداد ماه منتشر می‌شود. همچنین کاربران این سرویس می‌توانند تا ۱۰ ساعت این عنوان را به صورت رایگان تجربه کنند. باندل مخصوص این بازی در تاریخ ۲۷ مرداد ماه عرضه می‌شود. همچنین کاربران می‌توانند این باندل را از هم اکنون پیش‌خرید کنند.

منبع: Polygon

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه