با اپلیکیشن Hangouts خداحافظی کنید؛ Duo جایگزین می‌شود

۱۷ مهر ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

زمانی که گوگل اپلیکیشن ویدیویی Duo را مراسم Google I/O معرفی کرد، خیلی از کاربران دچار سردرگمی شدند، چرا که این برنامه کاری می‌کرد که اپلیکشن Hangouts هم آن را انجام می‌داد. گوگل در آن زمان گفت که این دو برنامه در کنار هم به فعالیت خودشان ادامه خواهند داد؛ اما به نظر می‌رسد که گوگل کم کم قصد دارد کاربران را به سمت استفاده از Duo تشویق کند و به همین دلیل اعلام کرد که برنامه‌ی Hangouts به صورت پیش فرض روی گوشی‌های اندرویدی که از آذر ماه امسال راهی بازار می‌شوند، نصب نمی‌شود.

گوگل اعلام کرد که برنامه‌ی Dou جایگزین Hangouts خواهد شد و شرکت‌های سازنده‌ی موبایل هم دیگر این برنامه را به‌صورت پیش فرض روی گوشی خودشان قرار نمی‌دهند. گوگل خیلی بی‌سر و صدا قصد دارد میزان استفاده از Duo را افزایش دهد.

شرکت گوگل دو برنامه‌ی Duo و Allo را مدتی پیش راهی بازار کرد و به نظر می‌رسد با استقبال خوبی از سوی کاربران مواجه شده است. گوگل Allo یک برنامه‌ی پیام‌رسان متنی خواهد بود و با Duo هم می‌توان تماس‌های تصویری برقرار کرد. حالا گوگل قصد دارد این دو اپلیکیشن جدید را به هر صورتی که شده در اختیار کاربران قرار دهد.

حالا باید ببینیم که برنامه‌های جدید گوگل در مقایسه با سایر نرم‌افزارهای پیام‌رسان به چه شکل به فعالیت خودشان ادامه می‌دهند.

منبع: Android Police

‌‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar mahdispd

    این هنگوست یواش یواش داره منقرض میشه و من یه عمره هنوز کاربردشو تو گوشیم نفهمیدم!!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه