با عرضه هری پاتر و فرزند نفرین‌شده مجموعه کتاب‌های هری پاتر رسما به پایان رسیدند

۱۱ مرداد ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

جی.کی. رولینگ نویسنده انگلیسی با آفریدن مجموعه داستا‌ن‌های هری‌ پاتر به شهرت رسید. داستان‌هایی که از پرفروش‌ترین کتاب‌های تاریخ بودند و بسیاری از کسانی که اهل کتاب خواندن نبودند را هم به خود جذب کردند.

این مجموعه پیش از این در هفت عنوان منتشر شده بود اما اخیرا خبر از یک داستان جدید رسید که در جهان جادویی هری‌پاتر می‌گذرد. البته این‌بار با یک نمایشنامه با نام هری پاتر و فرزند نفرین‌شده طرفیم که قصه آن متعلق به رولینگ است اما آن را جک تورن نوشته است.

متن این نمایشنامه که حسابی هم سر و صدا کرده بلاخره ۹ مردادماه روی صحنه رفت و حال کتاب هم در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است. شرکت اپل هم همزمان با در دسترس قرار گرفتن کتاب جدید پیج رسمی آی‌بوک استور را در اینستاگرام راه انداخته است تا از طریق آن به روند تبلیغات جهت فروش این کتاب کمک کند. لینک‌های موجود در این صفحه شما را به فروشگاه اینترنتی آی‌تیونز اپل هدایت می‌کند تا بتوانید با قیمت ۱۴.۹۹ دلار کتاب را خریداری کنید.

این کتاب داستان کاراکتر‌های آشنای جهان هری پاتر را در دوران بزرگسالی‌شان دنبال می‌کند. رولینگ تاکید کرده که از این پس داستان هری پاتر دیگر تمام شده محسوب می‌شود و ظاهرا او قصد ندارد به نوشتن داستان دیگری در این باره ادامه دهد.

با این حال هنوز هم باید منتظر فیلم‌ها و اقتباس‌های گوناگون دیگر در این جهان داستانی باشیم.


مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar محسن

    من که خیلی ناراحت شدم!!!!!!
    اول ابن که اومدن متن نمایشنامه رو به جای کتاب بیرون دادن!! خوب دوستانی که کارای شکسپیر و خوندن میدونن که یک نمایشنامه چه فرق های اساسی ای با کتاب های رمان داره، مخصوصا اگگه اون رمان از فردی مثل رولینگ باشه که نثر بسیار روان و خاصی داره. حتما شما هم اخبار موفق بودن تئاتر رو شنیدید اما قطعا این نمایشنامه ی خالی به اندازه نمایشش جذاب نیست(هر چند که واقعا سطح خوبی داره ولی هری پاتر برند بسیار بزرگ تری از کتابش هست)
    دوم این که فقط ایده و قصه از رولینگه و داستان نویسی بر عهده جک تورن بوده اون وقت اسم رولینگ بزرگ رو کتاب نوشته شده. این یعنی دیگه گول زدن مشتری!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه